We hebben een aantal aanbieders voor Tsilivi voor je op een rij gezet:

Dagen regen1311863111381113

Reviews over Tsilivi

• 9Karin28-08-2019

Heerlijk plaatsje

Wat een heerlijk plaatsje is Tsilivi!!! Mooi zandstrand,loopt geleidelijk af dus superfijn voor gezinnen met kinderen. Superleuke beachclubs en heerlijke strandbedden variërend van 7 tot 10 euro per 2 voor de hele dag. Tal van heerlijke restaurants en souvenirswinkeltjes. Ons appartementencomplex lag heel erg gunstig tov het strand en het centrum dus top!!!

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2019

• 10Paulien28-07-2019

Heerlijk!

Heerlijk klein stadje met voldoende bezienswaardigheden, taverna's, shops etc. Alleen het reptielen huis konden we niet vinden maar de organic farm is een aanrader! Gelukkig is het nog niet zo heel erg ontdekt door de toeristen

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

juli 2019

• 8rene en margaretha22-05-2019

Grieks, redelijk goedkoop qua (goed) eten, rust.

Uit eten....kan overal. Bierbar, idem. Supermarkten duur en nog(?) niet echt goed ingesteld voor een zelfgemaakt ontbijt. Souvenirs te over. Genoeg strand, met of zonder betaalstoelen en -parasols. Excursies te over, maar seizoensafhankelijk.... Weinig proppers in voorseizoen, prijzen per week duurder, maar dat leek ons begrijpelijk. Eten voor zover wij hebben ervaren prima. Huiswijn soms bedenkelijk.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Nietje196424-09-2018

Geweldig mooi !

Eilandtour over Zakynthos is geweldig mooi!

• 8Cultuur

Alleen gereisd in september 2018

• 3GR18-09-2018

Nooit meer is nog positief uitgedrukt

Typisch toeristen oord, voornamelijk op engelsen, polen en nederlanders gericht.

Wisten wel dat het redelijk toeristisch was, maar dit is nog net geen chersonisos voor 50+.

Prijzen zijn voor Griekse begrippen te hoog. Zeker in de supermarkten.

Strandje is wel oke, niets bijzonders. Snel een auto huren en sochtens vroeg weggaan en savonds laat pas weer terug komen.

Eten is in iedere tent vrijwel het zelfde, om de 10 meten een tentje die boottochtjes verkoopt.

Perfect voor mensen die de heledag willen bakken bij hrt zwembad en savonds hamburgers en pizzas willen eten om vervolgens te eindigen in een engelse cocktailbar.

• 2Sfeer in stad
    • 1Omgeving
    • 1Zorg voor natuur
    • 1Cultuur
    • 3Stranden

Gereisd met partner in september 2018

• 4Nico Langendorff12-09-2018

Niet doen

Erg touristisch. Barretjes, restaurants en souvernirs. Niets voor ons.... veel te druk.

• 5Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 1Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met partner in september 2018

• 7Antoinette06-08-2018

Niet authentiek of mooi maar prima toeristenplek

Tsilivi is een dorp op 6 kilometer van de luchthaven. Eigenlijk is het meer een verzameling hotels, horeca en toeristenwinkels langs de doorgaande weg. En toch is het niet ongezellig😄. Het publiek wat er komt zijn veelal gezinnen en families. Het is zeker geen plaats voor jongeren die spannend uitgaansleven zoeken! Stranden zijn van zand maar wel smal. Je kunt tot ver de zee inlopen! Heerlijk dus voor kinderen.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 5Cultuur
    • 8Stranden

juli 2018

• 8Karin14-06-2018

Heerlijk strand, niet te druk, wel gezellig.

Tsilivi heeft een fijn strand en een heldere zee waar je tot ver in kunt lopen. Het is minder druk dan bij Lagana en centraal gelegen. Niet te ver bij het vliegveld vandaan. Een aanrader 🌞

• 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Beyers31-05-2018

Toeristisch

Tsilivi bestaat eigenlijk uit één lange straat van enkele kilometers met veel winkeltjes, bars en restaurants. In mei was het nog vrij rustig maar in het hoogseizoen zal het er wel behoorlijk druk zijn.

• 8Zorg voor natuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Chaan15-05-2018

Beste vakantie tot nu to!

Ik ben helemaal geen excursie vrouw, maar zakynthos is echt een eiland waar je nieuwsgierig naar bent. Het is een mooi eiland, met allemaal mooie plekken. Er is veel te doen; voor ieder wat wils zullen we maar zeggen. Verder is Tsilivi een plek waar je je ook niet gauw zult vervelen. Het is een redelijk grote stad en alles is vanaf Tsivili goed te bereiken. Ik raad iedereen aan om een keer (of meerdere malen) het eiland te bezoeken. Je bent er zo en het is echt een ervaring. Ik ben verliefd op het eiland!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur