Troodosgebergte

hotels in Troodosgebergte

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotel Troodosgebergte

Reviews over Troodosgebergte

• 5Annemarie25-07-2016

Viel wat tegen

Wij hadden veel meer mooie dorpjes Verwacht, heel af en toe oude straatjes maar meestal nieuwe betonnen huizen , Door de zomer was het best erg droog en dor. Uren gereden zonder huizen tegen te komen , Wij zijn geen echte wandelaars dus daar kunnen we niet over oordelen . Het was ook erg warm ! Wij vinden Dan de Bergen van oosterrijk of zwitserland veel mooier.

• 3Cultuur

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Francisca27-11-2011

prachtige omgeving.

Mooi gebied. Je kan er geweldig wandelen. Leuke authentieke dorpjes te bezoeken, en vergeet het Kykos-kloosterniet!

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2011

• 0Nora03-10-2010

Mooie dorpen en skiegebied van Cyprus

Tijdens onze rit door het Troodos gebergte een stop gedaan in het dorp OMODHOS. Het dorp ligt een paar kilometer naar het zuidwesten,met zijn kronkelige straatjes tussen de wijngaarden. OMODHOS staat bekend om zijn kant, die op de markt van 14 september naast het klooster kan worden gekocht. Het groote dorpsplein van OMODHOS is een van de mooiste van het eiland.

Gereisd met partner in maart 2004

• 8Nora02-10-2010

om met de wagen te doen

Het Troodosgebergte zeker doen met de wagen ,heel schoone vergezichten en mooie natuur. Wij waren er in Maart, en op de top lag nog sneeuw.Tijdens de rondrit zeker onderweg een keer stoppen in een van de dorpen onderweg en de specialiteit van Cyprus een keer eten (lokal Meze).

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2004

• 9Marc en Marleen06-06-2010

Mooi natuurgebied

Mooi en rustig natuurgebied. Prachtig om te wandelen; Cedar Valey is heel rustig met allemaal cederbomen. In het Troodosgebergte zijn er vele keuzes mogelijk.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Marc en Marleen06-06-2010

Handara waterval

Toeristische aangelegenheid. Enkel te bezoeken met een 4x4 of te voet. Natuurgebied, waar verder niets is buiten de waterval.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8 Marleen22-05-2010

Omodos

Klein dorpje met smalle straatjes. Gezellige terrasjes, winkeltjes,... Timios Stavros klooster. Het centrum van de wijnmakende dorpjes.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in januari 2010