hotels in Trollhattan

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Trollhattan

Reviews over Trollhattan

• 7cock19-08-2014

leuk om te bezoeken

Aardig stadje met voldoende restaurants en winkels om doorheen te lopen voor een dag of 2/3 leuke wandelroutes door de stad langs de kanalen.

Bij mooi weer ook een leuk (buiten) zwembad. geen locatie om langer te verblijven

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

augustus 2014

• 8estherlank25-08-2010

Fietstocht in Zweden

Deze fietstocht leidde ons door het gebied ten noorden van Goteborg. Door bossen, langs meren en langs de prachtige scherenkust in het westen. We kampeerden op l rustige campings, meestal gelegen aan een meer. Zo af en toe passeerden we een 'bezienswaardigheid', zoals de watervallen bij Trollhattan of het aquaduct bij Haverud. Maar de prachtige natuur en de stilte van het land hebben toch de meeste indruk op mij gemaakt.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 1998

• 8Marjan08-02-2009

Prachtige plek

We waren hier bij de sluizencomplexen. Wat een prachtige plek! Als de sluisdeuren opengaan (dat doen ze voor de toeristen 's zomers een paar keer per week, vraag het na bij het toeristenbureau), moet dat een prachtige woeste waterval teweg brengen. Wij hebben dat helaas niet gezien, maar ook nu wat het prachtig. Je kunt er ook prachtig wandelen.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving