Trappitello

Reviews over Trappitello

Prima plek

Manon,
    28-10-2017

Wij hadden 2 kamers die met een gezamenlijk halletje met elkaar verbonden waren. Helemaal prima! De kamers waren schoon, ruim en de badkamers waren zeker in orde. Handdoeken, toiletpapier, föhn, het was er allemaal. Op de kamers verder nog voldoende kastruimte, TV en een koelkastje. Het ontbijt is in buffetvorm en voorziet in alles. Echt heerlijk! Het zwembad is mooi en lekker om af te koelen. Voldoende fijne ligbedden aanwezig. Het restaurant is goed, de kaart niet heel uitgebreid dus wij aten er niet elke dag. Ook een paar keer heerlijk gegeten bij het nabijgelegen restaurant Al Feudo. Wat we een beetje gemist hebben is een soort van gemeenschappelijke huiskamer waar je 's avonds lekker kan zitten, spelletje doen, etc. En een waterkoker op de kamer zou het echt afmaken. Verder zeker een aanrader om de omgeving te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Heerlijk

venneker,
    20-8-2015

Wat een heerlijke bestemming, lekker rustig. Schitterdende omgeving. Landelijk gelegen, vlak bij het dorp Trappitello.

Het enige was dat de weg naar het hotel sávonds pikkedonker is

Gereisd met partner in augustus 2015