hotels in Trani

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Trani

Reviews over Trani

• 9Tirza11-05-2018

Écht Italie

Wat een leuk stadje! Je kan hier heerlijk ronddwalen door de straatjes. Er zijn veel bakkerijen en koffietentjes waar je heerlijke cappucino's kan drinken. Echt Italie dus zonder te veel toerisme!

Let er wel op dat smiddags een lange siesta gehouden wordt, dan is alles dicht.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juni 2017

• 8givago26-06-2016

Gezellige haven

Mooie stad met gezellige haven waar vele restaurantjes en terrasjes zijn.Aan zee staat een mooie kathedraal en wat verder een kasteel dat gebruikt wordt als museum.Verder is er een park vanwaar je een mooi zicht hebt op de zee en de kathedraal.Ook in de binnenstad is het best gezellig door de straten te wandelen.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 8JM05-05-2015

De moeite waard

Aardig stadje met een aardige haven. We vonden veel andere stadjes meer de moeite waard als ik achteraf zou moeten kiezen. Bijvoorbeeld Ostuni, Polognano a Mare en Lecce.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10Cassiers26-03-2015

geweldig mooi stadje

We zijn in juli 2014 twee weken in trani geweest, en het was een ontdekking. Heel onbekend bij meeste mensen maar heel onterecht...De haven is prachtig, de oude stad (best wel groot) is fantastisch en de omliggende dorpjes (zoals Giovinazzo) zijn heel gezellig en authentiek. Zelfs in de zomervakantie heb je niet het gevoel over de toeristische koppen te lopen. Mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een fantastische stad!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

juli 2014

• 8mjdzeeger02-07-2012

Gezellig bruisend stadje!

Wij zijn hier één dagje geweest. Trani is een gezellig stadje waar relatief weinig toeristen zijn (eind mei). Heerlijke Italiaanse tapas gegeten bij Emozioni Ristowinebar en wijn gedronken en lekker door de gezellige straatjes geslenterd en daarna bij een cocktailbar beland. Hier proef je het echte Italiaanse leven!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Marijke30-06-2011

Fantastisch !!!!!

Een hele gezellige, sfeervolle havenplaats met super veel terrasjes - eethuizen en einde van de avond, zeker in het weekend 'the place to be' met optredens en tot in de laatste uurtjes een heleboel gezelligheid. MOTTO : zien en vooral gezien willen worden ! Ook als winkelstad zeer de moeite waard, evenals de omgeving. Er zijn voldoende B&B's om te overnachten op steenworp van de haven. We waren er in mei en ook de temperatuur was perfect. Hele vriendelijke mensen en nog lekker authentiek zonder hordes toeristen! Ik zou zeggen : ga 't beleven !!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving