Tours (Indre et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Tours (Indre et Loire) voor je op een rij gezet:

hotels Tours (Indre et Loire)

Reviews over Tours (Indre et Loire)

Absolute aanrader! Op loopafstand centrum. Fijn!

Hans,
    24-8-2018

Erg fijn hotel! Zeer vriendelijke eigenaar (en personeel aan de balie). Op loopafstand van het leuke centrum van Tours (10 min). Hotel is een oud gebouw en de kamer die wij hadden (begane grond) was eenvoudig ingericht, maar alles wat je nodig hebt voor 1 of 2 nachten is er. Fijn is de parkeerplaats aan de achterkant van het gebouw, verder volledig ommuurd. Dit geeft een veilig gevoel, mede omdat vrijwel alle kamers erop uit kijken (soort binnenplaats). Onze auto stond 2 meter van onze kamerdeur (kamers beneden zijn alleen toegankelijk via openslaande deuren met luiken , zodat je meteen op een terrasje staat met een tafeltje en 2 stoelen). Uitstekend hotel voor een overnachting met als grote voordeel dat je op loopafstand van het centrum zit, maar wel in een rustige omgeving. Ontbijt was prima. Absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Prima familiehotel voor doorreis

Maaike Meerman,
    5-9-2016

Nette en betaalbare familiekamers. Auto kan gratis achter het hotel geparkeerd worden o.b.v. Beschikbare plaatsen. Tegen betaling in de garage achter het hotel, dit is echter niet mogelijk met een dakkoffer, aangezien de max hoogte 180cm is. Het hotel ligt aan het spoor, wij sliepen aan de voorzijde en hadden hier geen last van.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prima overnachtingshotel

Frank,
    1-8-2015

We hebben een nacht geslapen in een familiekamer (2 volwassenen en 2 kinderen (6 en 8)). Prima kamer. Schoon en netjes. Lekkere bedden en prima douche. De prijs/kwaliteitsverhouding vonden we goed. Het was wel even zoeken naar een parkeerplaats in de buurt. We hadden veel bagage in de auto (tent + uitrusting + kleding etc.). Uiteindelijk hebben we een plaatsje gevonden vlakbij het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 16 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!!!

Truus,
    22-10-2014

Prachtig hotel, lekker rustig

Gereisd met partner in oktober 2014

Vlakbij het centrum van Tours

Tina,
    14-9-2013

vriendelijk hotel vlakbij het mooie centrum, vriendelijk stel wat dit hotel runt! moderne inrichting. Geen parkeerplaatsen.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)