Toulouse (Haute Garonne)

We hebben een aantal aanbieders voor Toulouse (Haute Garonne) voor je op een rij gezet:

hotels Toulouse (Haute Garonne)

Reviews over Toulouse (Haute Garonne)

Mooi en fijn

Irene,
    24-11-2015

Fijn hotel met personeel dat goed engels kan of in ieder geval moeite doet. Vlakbij het centrum, 5 min lopen van het capitool en ook een metro station op 20 meter afstand, en de bus vanuit het vliegveld stopt ook voor de deur.

Ontbijt was voor franse begrippen uitgebreid en ook niks op aan te merken.

Gereisd met vrienden in november 2015

Prettig hotel met een echte gastheer

Marlies,
    3-9-2015

Prima gemoedelijk hotel. De gastheer is zeer attent en service gericht.

Gereisd zakelijk in augustus 2015

Perfect voor overnachting richting Spanje

Patricia,
    8-10-2014

Hotel is perfect voor een overnachting richting Spanje. Het heeft een zwembad (binnen), even lekker afkoelen na een lange rit in de auto. De kamers zijn voorzien van een keuken en een koelkast en er is een supermarkt in de buurt. Je kan dus weer even je spullen inslaan voor de doorreis de volgende dag. Koelkast en keuken perfect, je hoeft niet (duur) in hotel te eten. Wij hebben lekker een gebraden kippetje gehaald met salade en stokbrood en dat op de kamer klaargemaakt. Kamers schoon, prima bedden, tv erbij. Aanrader voor overnachting, wij betaalden met z'n vieren rond de 80 euro. Prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

geweldige plek om Toulouse te bezoeken

fam met jonge kinderen,
    19-8-2013

Mooi en schone accomodatie. Apartement met de luxe van een hotel. Ligging is erg goed en ondanks dat het binnen loopafstand (met kleine kinderen) van het centrum af is, is het erg rustig.

Heerlijke plek om bij te komen. Voor 1 nachten of een week is het prima te doen. Zwembad is klein maar prima als afkoeling in de zomer. Nabij het hotel voldoende ontbijt gelegenheid en eetgelegenheid.

Kamer is uitgerust met keuken met kookgelegenheid, koelkast, vaatwasser, bestek, pannen en servies.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heel degelijk hotel als stop op weg naar 't zuiden

Koen,
    22-8-2012

Een prima verzorgd hotel in een autovrij gedeelte van de prachtige stad Toulouse. De ontvangst was warm, de kamers zijn heel comfortabel. Zonder badge geraak je niet in de lift, noch in de gangen.

Het ontbijtbuffet is zalig in een modern restaurant. Er is gratis Wifi, aan de receptie zijn kranten, staat een gratis pc, en is er een grote speelkamer.

Buiten, met de Japanse tuin als buur, is er een rechthoekig zwembad met enkele ligstoelen (gratis handdoeken aan de receptie).

Heel netjes, heel vriendelijk personeel. Kortom, een prima locatie op enkele passen van het centrum (Het Canal du Midi passeert het hotel, maar is niet de moeite waard).

En Toulouse zelf is absoluut een ontdekking waard. Wat een stad. Zoveel cultuur en kilometers autovrije winkelstraten. Een stad die je gezien moet hebben. De 'roze stad' zoals ze wordt genoemd, was een ontdekking van formaat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012