Sorteren

Reviews over Toronto

Heerlijk hotel.

Marianne
    15-4-2018

Een geweldig, goot hotel. Mooie ruime kamers. Een prima ontbijt. Een heerlijk zwembad.

Heel centraal gelegen. Gelijk bij de winkels. En ook vanuit het hotel zo het Path op met alle winkels en restaurants onder de stad voor als het buiten erg koud is, ideaal.

En de kerstfeest in het hotel en de stad is prachtig.

Goede ervaring

Jean-Claude Raes
    26-6-2016

Geweldige stad, vriendelijke omgeving.

Prima plek voor bezoek Toronto

edwin.ferdinandus
    24-10-2014

Prima hotel in hartje Toronto. Vanaf vliegveld Pearson met Aerofleet taxi gegaan en kostte 56 dollar. Hotel is wel gedateerd maar lounge en restaurants zijn opgeknapt. Je loopt in 5 minuten naar Yonge en Dundas Square alwaar je de hop on hop of bus kunt nemen naar alle attracties. Ook metro in de buurt en tramway. Kamers zelf prima, netjes maar wel wat gedateerd, geen kluisje.

Prima hotel, fijne locatie

mevrouw Knoops ev Schieving
    4-6-2014

Het is een prima hotel, in een fijne omgeving. Dichtbij de metro en het winkelgebied.

Goeie uitvalsbasis voor een citytrip!

Laura en Mark
    18-3-2014

Dit hotel heeft een ideale centrale ligging in de stad. Vanaf het hotel zijn alle bijzondere plekken in de stad prima te lopen.

Voor het ontbijt is het prima gebruik maken van het restaurantje in de lobby. Je besteld via een a la carte kaart. Het is zeer vriendelijk personeel en je ontbijt is snel klaar!

De kamers zijn precies zoals op de plaatjes op de website dus geen aantrekkelijke plaatjes, maar ze zijn werkelijk zo. Iedere dag word de kamer schoon gemaakt en wanneer je dat wenst worden de handoeken verschoont.