We hebben een aantal aanbieders voor Toronto voor je op een rij gezet:

Reviews over Toronto

Heerlijk hotel.

Marianne,
    15-4-2018

Een geweldig, goot hotel. Mooie ruime kamers. Een prima ontbijt. Een heerlijk zwembad.

Heel centraal gelegen. Gelijk bij de winkels. En ook vanuit het hotel zo het Path op met alle winkels en restaurants onder de stad voor als het buiten erg koud is, ideaal.

En de kerstfeest in het hotel en de stad is prachtig.

Gereisd zakelijk in november 2017

Geweldig

Kirsty M.,
    13-1-2018

Locatie was goed, recht boven het metro station, binnen 10 min in het centrum van de mooie stad Toronto. Probleem met de badkamer was binnen 5 min opgelost.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Mandy Schreurs,
    13-1-2018

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. En onze kamer was ook erg ruim. Metro heel dichtbij, dus alles is snel toegankelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fijn hotel

Marlous,
    2-5-2017

Op het eerste gezicht is het hotel niet echt aantrekkelijk, maar het is een klein gezellig hotel. De kamers zijn ruim en schoon en ontbijt was prima. Als je voor Toronto zelf komt, ligt het misschien te ver, maar wij kwamen ook om te shoppen in de outlet malls en daarvoor lag het hotel prima.

Gereisd met vrienden in april 2017

Goede ervaring

Jean-Claude Raes,
    26-6-2016

Geweldige stad, vriendelijke omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016