Sorteren

Reviews over Toronto

Heerlijk hotel.

Marianne
    15-4-2018

Een geweldig, goot hotel. Mooie ruime kamers. Een prima ontbijt. Een heerlijk zwembad.

Heel centraal gelegen. Gelijk bij de winkels. En ook vanuit het hotel zo het Path op met alle winkels en restaurants onder de stad voor als het buiten erg koud is, ideaal.

En de kerstfeest in het hotel en de stad is prachtig.

Geweldig

Kirsty M.
    13-1-2018

Locatie was goed, recht boven het metro station, binnen 10 min in het centrum van de mooie stad Toronto. Probleem met de badkamer was binnen 5 min opgelost.

Mandy Schreurs
    13-1-2018

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. En onze kamer was ook erg ruim. Metro heel dichtbij, dus alles is snel toegankelijk.

Fijn hotel

Marlous
    2-5-2017

Op het eerste gezicht is het hotel niet echt aantrekkelijk, maar het is een klein gezellig hotel. De kamers zijn ruim en schoon en ontbijt was prima. Als je voor Toronto zelf komt, ligt het misschien te ver, maar wij kwamen ook om te shoppen in de outlet malls en daarvoor lag het hotel prima.

Goede ervaring

Jean-Claude Raes
    26-6-2016

Geweldige stad, vriendelijke omgeving.