• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

hotels Todtmoos (Zwarte Woud)

Reviews over Todtmoos (Zwarte Woud)

mits enkele aanpassingen kan het veel beter

Yvan De Visscher
    12-8-2018

weinig info bij inchecken ; kamers zeer klein ; kleine tv ,ondanks dat meer dan de helft van de gasten Nederlanders of Belgen zijn is er geen BVN ! ; badkamer zeer klein ; in douche kan je nauwelijks bewegen , geen antislip , geen afzuiging ; weinig of geen plaats voor toiletgerief te plaatsen ; geen toebehoren ; stopcontact op 10cm van lavabo ;

ontbijt matig ; avondeten naar Duitse normen redelijk goed ; terras grotendeels in losse keitjes en slechte stoelen

bediening is vlot ; hoge prijzen voor de dranken en voor wat niet inbegrepen is in HP

Al 15 jaar lekker genieten

Hetty en Rien
    12-8-2018

We hebben weer een leuke vakantie gehad!

de bediening op het terras liep geweldig.,snelle en vriendelijke bediening

De rest was ook vanouds goed.

Lekker tochtjes gemaakt met openbaar vervoer

Gemoedelijk hotel in een mooie wandelomgeving.

A Mulder
    9-5-2018

Prima prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel, gezellig terras en lekker eten. Midden in het dorp Todtmoos. Veel wandelingen beginnen vanaf hotel.

Heerlijk genieten.

Monique
    18-11-2017

Schone niet al te grote kamer met balkon. Vriendelijke eigenaren. Ontbijt was super. In de avond kan je hier ook heerlijk eten, zorg wel dat je reserveert, want op sommige avonden zit het vol met mensen uit de omgeving. Als je slecht ter been bent is dit gasthof geen aanrader. Ligt op een steile heuvel. Het dorp todtmoos is een aanrader en vanuit deze plaats kan je mooie wandelingen maken.

Thuiskomen op vakantielokatie

Hetty en Rien den Haak
    31-8-2017

Het is een oud hotel zonder lift maar met sfeer.

Hotel eigenaar is altijd druk in de weer voor zijn gasten

Mooi restaurant wat lijkt op museum,eten is goed keuze uit 4 gerechten.

een paar kamers zijn gedateerd en kunnen wel een nieuw bed gebruiken

Voor de rest geen klachten