Todtmoos (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Todtmoos (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

hotels Todtmoos (Zwarte Woud)

Reviews over Todtmoos (Zwarte Woud)

Gezellig

Vallie,
    7-1-2019

Wij logeerden in een appartement nr 15.

Afgescheiden slaapkamer. Living met zetelbed voor de kinderen. Apart keukentje en kleine badkamer.

Idd erg weinig plaats om gerief in badkamer kwijt te kunnen.

We logeerden er 3 dagen en ze zijn elke dag komen poetsen. Ook verse handdoeken.

De check in verliep stroef. Weinig enthousiasme van de jongedame die ons de sleutel gaf.

Maaltijden zeer goed. Wij logeerden in HP.

Elke dag keuze uit 4 maaltijden. Zeer vlotte bediening en snelle opvolging van soep, hoofdgerecht en dessert. met kinderen ideaal.

De meneer in het restaurant is zeer vriendelijk.

Ontbijt prima buffet.

Jammer dat er weinig croissants waren. Zeer vriendelijke dame in ontbijtzaal.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Lieve, meedenkende eigenaren.

Susan,
    7-1-2019

Ontzettend lieve, meedenkende eigenaar. Ook de rest van het personeel erg vriendelijk. Het hotel ziet er wat gedateerd uit, maar wij vonden dat eigenlijk juist erg gezellig. De kamers zijn schoon en elke 2 dagen worden er schone handdoeken enz. neergelegd. Ontbijt was lekker en veelzijdig. Het avondeten was op zich prima, wel hadden wij wat meer groenten willen eten. Het dorpje is rustig en erg mooi. Op 25 min rijden is een leuke piste met sneeuwkanonnen om met kinderen heen te gaan (Feldberg).

Gereisd met vrienden in december 2018

mits enkele aanpassingen kan het veel beter

Yvan De Visscher,
    12-8-2018

weinig info bij inchecken ; kamers zeer klein ; kleine tv ,ondanks dat meer dan de helft van de gasten Nederlanders of Belgen zijn is er geen BVN ! ; badkamer zeer klein ; in douche kan je nauwelijks bewegen , geen antislip , geen afzuiging ; weinig of geen plaats voor toiletgerief te plaatsen ; geen toebehoren ; stopcontact op 10cm van lavabo ;

ontbijt matig ; avondeten naar Duitse normen redelijk goed ; terras grotendeels in losse keitjes en slechte stoelen

bediening is vlot ; hoge prijzen voor de dranken en voor wat niet inbegrepen is in HP

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Al 15 jaar lekker genieten

Hetty en Rien,
    12-8-2018

We hebben weer een leuke vakantie gehad!

de bediening op het terras liep geweldig.,snelle en vriendelijke bediening

De rest was ook vanouds goed.

Lekker tochtjes gemaakt met openbaar vervoer

Gereisd met partner in augustus 2018

Gemoedelijk hotel in een mooie wandelomgeving.

A Mulder,
    9-5-2018

Prima prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel, gezellig terras en lekker eten. Midden in het dorp Todtmoos. Veel wandelingen beginnen vanaf hotel.

Gereisd met partner in mei 2018