• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Reviews over Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Wij zijn heel tevreden over ons verblijf in hotel mooie ,

-, 15-11-2017
    Wij zijn heel tevreden over ons verblijf in hotel Schledorn, mooie kamer , lekker eten en heel vriendelijk personeel

Hotel met karakter

Laurian, 9-9-2017

Klein hotel maar prima!

De aankleding van het hotel oogt vol karakter en is hierdoor sfeervol. Houten balken, kasten met prints, pannen aan de muur, koekoeksklokken e.d. en zeker netjes!

Elke avond soep, een maaltijd (keuze uit 3 hoofdgerechten) en een toetje. Vrijwel elke avond keuze uit aardappels, friet of 1 ander gerecht.

Het ontbijt is elke ochtend hetzelfde maar er is voldoende om uit te kiezen.

Het personeel is zeer vriendelijk, onthoudt zelfs wat je de vorige dag bij het ontbijt dronk en is bereidt gasten het naar hun zin te maken.

Het enige minpunt was ons bed, de matrassen waren niet helemaal recht en ons kussen bevatte weinig kussenvulling. Echter na de vraag om een nieuw kussen, kregen wij deze.

Vergeet geen shampoo mee te nemen want dit is er niet ;)

Wij hebben geen kinderen maar hebben hiervoor ook geen faciliteiten gezien.

Wij zijn zeer tevreden en zouden onze familie/ vrienden dan ook zeker aanraden naar dit hotel te gaan.

Fijn verblijf alvast!

Wij hebben een fijn verblijf gehad in Hotel Schlehdorn

-, 25-8-2017

Wij hebben een fijn verblijf gehad in Hotel Schlehdorn. Mooie, propere kamer met prachtig uitzicht, zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt , schitterende omgeveing, leuke ervaring met de gratis mountainbikes...Wij komen terug! Dankjewel.

Hotel met schitterende ligging

-, 11-8-2017
    Hotel met schitterende ligging. Het hotel straalt een authentieke sfeer uit. Ontbijt en diner zijn van uitstekende kwaliteit.
    das Hotelmanagement und Team, Ltg. Marketing, 29-8-2017

Beste Gast,

hartelijk dank voor u mooie recensie over uw verblijf in het hotel. Het doet ons goed om te lezen dat u van de eerste tot de laatste seconde bent verwend en wij kijken er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen bij Treschers Romantikhotel am See.

Met vriendelijke groet,

het Hotel Management en Team

Ik ben zeer tevreden van het hotel en de medewerkers

-, 5-9-2016
    Ik ben zeer tevreden van het hotel en de medewerkers. Propere kamers, vriendelijk, correct, stipt. Lekker en uitgebreid ontbijt. Mooi zwembad. Enkel het ontbreken van een airco is een probleem(pje) als het warm is.
Titisee-Neustadt (Zwarte Woud) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 101 reviews