hotels Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Reviews over Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Weet niet of je voor dit hotel moet kiezen

Leny Frijns,
    25-9-2018

Jaren geleden ook in dit hotel geweest. Toen nog Schwarzwaldkarte nu Konuskarte dus alleen vrij vervoer. Er is niets gedaan aan het hotel. Oud en versleten. De baas is een stugge vent. Geen goede morgen, goede middag of goede avond. Helemaal niets. Geen wifi op kamer dat klopt was het enigste wat hij zei. Paar duitse commerciele zenders. Het eten was wel veel beter dan de vorige keer. Er was maar 1 ober maar die deed uitzonderlijk goed zijn best. Ontbijt was ook goed verzorgd. 's Avonds is Titisee uitgestorven en in het hotel is ook niets behalve als je aan de Stammtisch gaat zitten is er nog een beetje aanspraak. Weet niet of ik dit hotel moet aanraden. Ik zoek de volgende keer een hotel waar ook een bar is dan is er nog een beetje aanspraak als je dat wilt.

Fantastisch! We hebben weer geboekt februari 2019.

HUBERT GERETS,
    17-6-2018

Wij hebben een zeer ruime juniorsuite gehad met super mooi uitzicht op de Titisee.

Alles is hier zeer proper. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en het diner is bijna gastronomisch.De gratis skibus stopt voor de deur. Je krijgt bij dit hotel de hochzwarzwaldcard gratis waarmee je in het hele zwarte woud mee kunt skien.

Mooi ingerichte woning op een super mooie plek

6-6-2018

Mooi ingerichte woning op een super mooie plek. Echt een aanrader. De onverharde weg ernaartoe is iets minder.

Ik geef 5 sterren, maar zou 4

18-5-2018

Ik geef 5 sterren, maar zou 4.5 willen geven. Twee kleine minpuntjes : geen minibar op de kamer, en bij het heel lekker en zeer uitgebreid ontbijt, zou het nog een meerwaarde geven, als de broodjes van bij een "Echte Warme Bakker" zouden komen. Voor de rest,

zeer tevreden van het vriendelijk personeel, lekker eten, mooie kamer, en mooie ontspannings ruimte.

Een hotel om zeker terug te komen !!

Wij zijn heel tevreden over ons verblijf in hotel mooie ,

15-11-2017

Wij zijn heel tevreden over ons verblijf in hotel Schledorn, mooie kamer , lekker eten en heel vriendelijk personeel