Sorteren

hotels Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Reviews over Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Fantastisch! We hebben weer geboekt februari 2019.

HUBERT GERETS
    17-6-2018

Wij hebben een zeer ruime juniorsuite gehad met super mooi uitzicht op de Titisee.

Alles is hier zeer proper. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en het diner is bijna gastronomisch.De gratis skibus stopt voor de deur. Je krijgt bij dit hotel de hochzwarzwaldcard gratis waarmee je in het hele zwarte woud mee kunt skien.

Mooi ingerichte woning op een super mooie plek

6-6-2018
    Mooi ingerichte woning op een super mooie plek. Echt een aanrader. De onverharde weg ernaartoe is iets minder.

Ik geef 5 sterren, maar zou 4

18-5-2018

Ik geef 5 sterren, maar zou 4.5 willen geven. Twee kleine minpuntjes : geen minibar op de kamer, en bij het heel lekker en zeer uitgebreid ontbijt, zou het nog een meerwaarde geven, als de broodjes van bij een "Echte Warme Bakker" zouden komen. Voor de rest,

zeer tevreden van het vriendelijk personeel, lekker eten, mooie kamer, en mooie ontspannings ruimte.

Een hotel om zeker terug te komen !!

Hotel met karakter

Laurian
    9-9-2017

Klein hotel maar prima!

De aankleding van het hotel oogt vol karakter en is hierdoor sfeervol. Houten balken, kasten met prints, pannen aan de muur, koekoeksklokken e.d. en zeker netjes!

Elke avond soep, een maaltijd (keuze uit 3 hoofdgerechten) en een toetje. Vrijwel elke avond keuze uit aardappels, friet of 1 ander gerecht.

Het ontbijt is elke ochtend hetzelfde maar er is voldoende om uit te kiezen.

Het personeel is zeer vriendelijk, onthoudt zelfs wat je de vorige dag bij het ontbijt dronk en is bereidt gasten het naar hun zin te maken.

Het enige minpunt was ons bed, de matrassen waren niet helemaal recht en ons kussen bevatte weinig kussenvulling. Echter na de vraag om een nieuw kussen, kregen wij deze.

Vergeet geen shampoo mee te nemen want dit is er niet ;)

Wij hebben geen kinderen maar hebben hiervoor ook geen faciliteiten gezien.

Wij zijn zeer tevreden en zouden onze familie/ vrienden dan ook zeker aanraden naar dit hotel te gaan.

Fijn verblijf alvast!

Hotel met schitterende ligging

11-8-2017
    Hotel met schitterende ligging. Het hotel straalt een authentieke sfeer uit. Ontbijt en diner zijn van uitstekende kwaliteit.
    das Hotelmanagement und Team, Ltg. Marketing, 29-8-2017

Beste Gast,

hartelijk dank voor u mooie recensie over uw verblijf in het hotel. Het doet ons goed om te lezen dat u van de eerste tot de laatste seconde bent verwend en wij kijken er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen bij Treschers Romantikhotel am See.

Met vriendelijke groet,

het Hotel Management en Team