We hebben een aantal aanbieders voor Tirol voor je op een rij gezet:

3.670

hotels Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Tirol voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Tirol

Ieder jaar komen we terug!

Anne Marie,
    18-1-2019

Het hotel ligt op loopafstand en de piste en bushalte. Alle pistes in de Zugspitz arenA zijn prima te bereiken. Ook het treinstation ligt op loopafstand. Het hotel is prima om te verblijven . Heerlijk eten en een fantastische wellness. Wij komen hier steeds weer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Elk jaar geweldig!

M@rieke,
    17-1-2019

Groot typisch Oostenrijks hotel, met binnenzwembad & - sauna en een bubbelbad op 't dak! Heerlijk a la carte gegeten daar. We verblijven er jaarlijks met onze vriendengroep tijdens een lang weekend wintersport.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Volgende keer weer!

Rob,
    17-1-2019

Perfecte combinatie tussen super verzorgd hotel en persoonlijke aandacht waardoor je je onmiddellijk thuis voelt. 2 minuten lopen van de piste en in alle gemakken voorzien waardoor we als ‘nieuwe’ wintersporters een perfecte vakantie hadden! Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Fantastis

Harald Novak,
    16-1-2019

Een heel vriendelijk gastvrij gezellig en goed gelegen Hotel waar je niets tekort komt

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Helemaal top!

Sas,
    16-1-2019

Wij zijn net terug van een weekje in lifthotel. Eerste keer dat we daar zijn verbleven, maar het is zeker voor herhaling vatbaar! De kamers zijn schoon, de bedden liggen prima. Het ontbijt en diner zijn super! Heerlijk dat je daar niet over hoeft na te denken en na de apres ski gewoon kan aanschuiven. Helaas weinig van het gebied gezien, wegens de enorme hoeveelheid sneeuw, dus een reden om nog een keer terug te komen! En oja de sauna is ook super mooi ;)

Gereisd met partner in januari 2019