Reviews over Tirana

Fantastisch!

Lea & Rizah Imeri
    12-8-2017

Goede ligging, dicht bij het centrum van Tirana. Je kunt makkelijk alles lopend doen als je naar een restaurant of musea wilt. Leuk en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Je voelt je zeer welkom, er heerst een huislijk sfeer in het hotel waardoor je snel thuis voelt in het Hotel en in Tirana.

Goed en dichtbij vliegveld.

de Vries
    12-8-2017

De kamers zijn wat versleten, maar het hotel is goedkoop. Handig voor als je een vroege of late vlucht hebt. Je bespaart taxikosten (overdag gaat er een goedkope shuttlebus).

Mooi uitzicht op het vliegveld, maar absoluut geen geluidsoverlast.....

Goedwerkende wifi.

Men brengt je graag (gratis) met de auto naar het vliegveld, al is het maar 500 m lopen.

TOP Hotel Viktoria Tirana Sauk

Hein
    2-8-2017

Mooi, rustig en goed verzorgt Hotel gelegen buitenwijk van Tirana. Tirana eenvoudig met taxi te bereiken.

Fijn verblijf

Roos
    26-5-2017

Ligging is ideaal, kamers netjes en het ontbijt is goed.

Doro City is een goed hotel

Jaap
    6-10-2014

Het betreft een groot hotel in flatvorm aan een toegangsweg naar het centrum van Tirana. Het hotel is redelijk luxe en zijn 4 sterren qua kamer wel waard. De voorzijde is gelegen aan een zeer drukke straat dus ramen dicht houden. Gelukkig is er wel airco. De bedden waren redelijk hard om te slapen en ook hier maakte de minibar veel lawaai dat de nachtrust kan verstoren. Onze kamer had een mooie badkamer met goede douche. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Ook de kwaliteit van het ontbijtbuffet was prima maar de schalen met brood, vlees, enz. hadden een langzame aanvulling. Bij het diner wqerden, direct nadat die leeg waren, de borden wel erg snel weggehaald.