We hebben een aantal aanbieders voor Thorn voor je op een rij gezet:

Reviews over Thorn

Prima voor een keer

fam Meijer,
    27-5-2018

Pluspunten: mooie locatie vriendelijk personeel, bedden zijn goed, prima ontbijt. Minpunten: Algehele indruk dat het allemaal wel wat schoner kan. erg gedateerde badkamer waardoor het geheel niet fris oogt, jammer dat de sfeervolle bar beneden niet in gebruik is.

Gereisd met partner in mei 2018

Gezellig hotel met sfeer

Werner Weskamp,
    24-12-2017

Ontbijt was prima, personeel heel behulpzaam en aardig. Wel was het even zoeken naar de parkeerplaats aan de achterkant van het hotel. Verder qua prijs/ kwaliteit goed.

Gereisd met partner in december 2017

Aardig goed hotel, maar heeft wel een opknapbeurt

Rein Jilesen,
    30-9-2017

Heel gastvrij en lekker eten

De kamers zijn erg gedateerd en niet goed onderhouden

Gereisd zakelijk in september 2017

Het was gewoon kei goed!!!

Corry,
    27-9-2017

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad. Geen minpunten voor ons was gewoon alles perfect. Een vriendelijk ontvangst en er werd de tijd genomen al onze vragen te beantwoorden.

Normaal eten we vaker buiten een hotel. op weg naar buiten zagen we al snel dat het restaurant er erg chique en gezellig uit zag, er werden hele luxe gerechten geserveerd. We zijn dan ook lekker daar gebleven en dat was perfect verzorgd door de gastheer!

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk gegeten en geslapen

Truus,
    23-9-2017

Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt keurig verzorgd en het diner zeer zeker de moeite waard! Mooie omgeving en genoeg te doen. Veel fiets en wandel mogelijkheden.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)