Reviews over Theologos / Tholos

Honingzoet

Bart Bleukx
    8-7-2017

Meliton betekent zoet als honing. Het typeert de familie die het uitbaat.

Om Rhodos te verkennen is dit (all-in) hotel uitstekend gesitueerd, centraal tussen de belangrijkste bezienswaardigheden.

Aan te raden: Rhodos-stad, Kamiros, Lindos, Vlindervallei, Tsampika, Psinthos, Zevenbronnen ... en natuurlijk het vlakbij gelegen dorp Theologos.

De wegen zijn uitstekend, het landschap prachtig.

De beste info vind je bij de officiële toeristen-info-kantoren in Rhodos stad.

Rustig Hotel

Marijn&Karin Monden
    29-5-2017

Als je voor je rust op vakantie wilt gaan is dit een prima hotel.Personeel is aardig en er is niets te veel voor ze. Je moet er wel om vragen. Na de eerste nacht, wel een paar klachten maar die werden gelijk opgelost.Naar Rhodos stad is goed te doen en het voordeel is, als je een buskaartje koopt bij de receptie, stapt zo voor je hotel in (geweldig !!) Het eten is niet slecht en zoals overal, niet goed op temperatuur, ze hebben een microwave 2 min in de ping als je dat wilt. Engelse, Duitsers, Franse, en wij als enig Nederlands stel. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk

Gerda
    23-5-2017

Een goed en gemoedelijk hotel voor naturisten en vooral redelijk geprijsd. Dit is nog wel eens anders als het om een naturistenlocatie gaat.

De eigenaar met zijn vrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij hebben deel genomen aan een naturistische boottocht op een zeiljacht, door hem georganiseerd.

Keurige kamers, elke dag schoon! Wij hadden alleen met ontbijt geboekt, het eten was daar ook prima, maar wij vinden het leuk om steeds weer ergens anders te eten. Eigenlijk geen minpunten.

Wel een auto gehuurd en het hele eiland bekeken.

Een geslaagde vakantie!!!

klein paradijs

meijer
    21-7-2014

erg leuk hotel; personeel zeer vriendelijk; in het paradijs is het eten wel wat beter

Wauw.....een heerlijk hotel aan eigen strand!

Wilma en Anne
    8-6-2014

Prima hotel, met heerlijk zwembad en eigen strand. Bedden met kussens bij het zwembad en hard werkende mensen om het je naar je zin te maken. Kamer 202 en 104 super netjes.. Op je vertrek dag mag je gewoon de hele dag nog overal gebruik van maken en kan je douchen. Prima service! Wordt goed schoongehouden. Het eten!!! Elke avond een thema, altijd veel verse groente en keuze genoeg en heel goed te eten! Geldautomaat in het hotel,winkel en buskaartjes. Auto kan je ook in het hotel huren... en de locatie, wij snappen het geklaag echt niet, het ligt niet in een groot toeristen gebied. Maar dit is heerlijk rustig, en die vliegtuigen... met gem. 40 vliegbewegingen per dag heb je daar echt geen last van. Gewoon een prima locatie en hotel, met een goede service. Dat wij er waren weinig Nederlanders.... maar dat is een keuze.