Reviews over Theologos / Tholos

Honingzoet

Bart Bleukx
    8-7-2017

Meliton betekent zoet als honing. Het typeert de familie die het uitbaat.

Om Rhodos te verkennen is dit (all-in) hotel uitstekend gesitueerd, centraal tussen de belangrijkste bezienswaardigheden.

Aan te raden: Rhodos-stad, Kamiros, Lindos, Vlindervallei, Tsampika, Psinthos, Zevenbronnen ... en natuurlijk het vlakbij gelegen dorp Theologos.

De wegen zijn uitstekend, het landschap prachtig.

De beste info vind je bij de officiële toeristen-info-kantoren in Rhodos stad.

Rustig Hotel

Marijn&Karin Monden
    29-5-2017
    Als je voor je rust op vakantie wilt gaan is dit een prima hotel.Personeel is aardig en er is niets te veel voor ze. Je moet er wel om vragen. Na de eerste nacht, wel een paar klachten maar die werden gelijk opgelost.Naar Rhodos stad is goed te doen en het voordeel is, als je een buskaartje koopt bij de receptie, stapt zo voor je hotel in (geweldig !!) Het eten is niet slecht en zoals overal, niet goed op temperatuur, ze hebben een microwave 2 min in de ping als je dat wilt. Engelse, Duitsers, Franse, en wij als enig Nederlands stel. Voor herhaling vatbaar.

Wauw.....een heerlijk hotel aan eigen strand!

Wilma en Anne
    8-6-2014
    Prima hotel, met heerlijk zwembad en eigen strand. Bedden met kussens bij het zwembad en hard werkende mensen om het je naar je zin te maken. Kamer 202 en 104 super netjes.. Op je vertrek dag mag je gewoon de hele dag nog overal gebruik van maken en kan je douchen. Prima service! Wordt goed schoongehouden. Het eten!!! Elke avond een thema, altijd veel verse groente en keuze genoeg en heel goed te eten! Geldautomaat in het hotel,winkel en buskaartjes. Auto kan je ook in het hotel huren... en de locatie, wij snappen het geklaag echt niet, het ligt niet in een groot toeristen gebied. Maar dit is heerlijk rustig, en die vliegtuigen... met gem. 40 vliegbewegingen per dag heb je daar echt geen last van. Gewoon een prima locatie en hotel, met een goede service. Dat wij er waren weinig Nederlanders.... maar dat is een keuze.

Redelijk hotel, let goed op waar je eet!

jolandameuffels
    7-3-2014

Wij zijn een week in Doreta Beach verbleven. We hadden een deluxe kamer met zeezicht geboekt. De kamer was in orde met prachtig uitzicht op de zee en de daarbij behorende zonsondergangen. De bedden waren erg hard. Je voelt de veren door het matras.

Airco werkt erg goed!

Het drinken in het hotel is oke. Waar je zelf drinken kunt pakken, is allemaal merkloos. Je zult dus geen coca cola of iets dergelijks vinden. De cocktails (met of zonder alcohol) erg lekker en verfrissend.

Voor het hotel ligt de bushalte. Kaartjes koop je in het winkeltje voor 2,80 Euro. Een half uur later ben je in Rhodosstad.

Mocht je naar Lindos willen, dan kun je voor 5 Euro een kaartje kopen voor de bus. Je reist hierop een uur en een kwartier. Ontbijt, a la carte restaurant en Griekse taverne zijn prima om te eten. Buffet avondeten is slecht. Wij zijn er erg ziek van geweest.

Veel vermaak van animatieteam, van yoga tot watervolley.

Hotel ligt links op Rhodos. Hier is het zeker 8 graden frisser dan oostkant.

Theologos / Tholos scoort een 7,1 uit 10, op basis van 46 reviews