hotels Texel

Reviews over Texel

Jenny van den Brink,
    1-12-2018

Heerlijk hotel met gunstige ligging op het eiland.Lekker rustig en op loopafstand van De Koog

Goed hotel

Christa,
    1-12-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, schoon en goed, simpel ontbijt. Voor de prijs prima. Alleen de kamer was ontzettend klein, zo ook het bed. Dit maakte het minder prettig. Al met al wel een aanrader.

Aanrader

Lisa,
    27-11-2018

Prima hotel, mooie kamers en fijne bedden, fijne sfeer en aardig personeel, zeker een aanrader!!

Heel mooi gastvrij hotel met gerenoveerde kamers

Annie,
    26-11-2018

Mooi hotel aan de rand van het winkelgebied in het centrum van de Koop

Comfortabel en gastvrij hotel

Patricia Uittenbogaard,
    25-11-2018

Na een prettige ontvangst werden we naar onze kamer begeleid , waar vind je dit nog ?? Mooie en schone kamer met top bedden en een luxe badkamer. We maakten gebruik van het ontbijt. Dit was prima verzorgd , maar niet bijzonder. Lekker dicht bij De Koog ,lopend goed te doen .Zeker voor herhaling vatbaar