We hebben een aantal aanbieders voor Teuge voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Teuge voor je op een rij gezet:

Reviews over Teuge

Verrassend hotel in de breedste zin van het woord!

Lucy Moerlands,
    18-1-2019

We konden pas laat in de avond aankomen op de plaats van bestemming. Geen probleem. Door persoonlijk contact vooraf alles prima geregeld en daardoor een welkome ontvangst. Mooie kamer. Altijd al eens in 'New York' willen verblijven!

HEERLIJKE bedden. Ontbijt+. Met zorg! Aandacht voor: Bijzonder! Gezond, lekker en niet standaard. Eigenaresse Marjo verstaat de kunst om het inhoudelijke gesprek met je aan te gaan. Vol enthousiasme uitwisseling over ambities. Op dat niveau nadien nog even contact gehad. We gaan zeker nog een keer terug! Naar De Slaapfabriek of naar De Vergaderfabriek (een gebouw in 3 print die naast De Slaapfabriek in 'aanbouw' is). Van de omgeving hebben we weinig gezien, omdat we de volgende direct weer op doorreis moesten. We zagen in de stand van de informatieflyers die in de gang van het hotel hangt heel veel aanlokkelijke 'uitnodigingen' voor uitstapjes in de omgeving.

Gereisd met partner in december 2018

Super ervaring !

Natasja,
    16-1-2019

Een geweldige ervaring ! Super vriendelijke ontvangst en een geweldig ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2019

Echt een aanrader

Hans Keurhorst,
    11-1-2019

Gezellig, mooie locatie.

Mooie ondernemers. Moet je zeker een keer geweest zijn!!

Gereisd met partner in september 2018

Zalig, uniek, onvergetelijk en Lindsaytastisch!

Dennis,
    31-12-2018

Een overnachting in De Vlietgtuigsuite staat garant voor een unieke belevenis die je nooit zal vergeten. De setting, de faciliteiten en De Linds zijn ingrediënten die het verblijf in Teuge het onvergetelijke karakter geven.

Indien je op zoek bent naar een uitstapje waarin 'ultiem genot', 'heerlijk tot rust komen' en eens lekker 'decadent tot de max. doen' van toepassing is, dan kun je geen betere keuze maken dan gewoonweg te boeken en, het allerbelangrijkste, het te gaan ervaren!

Gereisd met partner in december 2018

Uniek

Mirthe Kruijsen,
    30-12-2018

Unieke beleving! Wij hebben optimaal genoten van de luxe en voelde ons echt de bemanning van het vliegtuig voor 1 nacht. Extra leuk dat je ook in de cockpit kon en mooi uitzicht vanuit het bad op de start/landingsbaan. Liggend op bed heb je 40 meter zicht door het hele vliegtuig met al zijn luxe. Bovendien een vriendelijk ontvangst en goed ontbijt!

Gereisd met partner in november 2018