Tenerife

Hotels Tenerife

Wil je tot rust komen tijdens een heerlijke zonvakantie? Dan is een verblijf in een hotel op Tenerife een aanrader. Het grootste eiland van de Canarische eilanden heeft veel te bieden zoals mooie zandstranden, gezellige kustplaatsjes en waanzinnige natuur. Ga bijvoorbeeld op Jeepsafari naar La Gomera of huur een auto en maak een rondrit op Tenerife. Benieuwd waar je kunt verblijven op dit prachtige eiland en welk hotel aansluit op jouw wensen? Lees met ons mee.

Populaire hotels op Tenerife

Zin in een heerlijke all-inclusive vakantie in Playa de las Américas? Dan is Hotel H10 Las Palmeras iets voor jou. Jullie geven aan dat het personeel bij de receptie goed Nederlands praat en erg vriendelijk is. Jolanda is enthousiast: ‘Heerlijk hotel met hele goede ligging. Veel restaurantjes, barretjes en winkels in de directe omgeving. Je loopt om 5 tot 10 minuutjes naar het centrum, waar je heerlijk kunt shoppen. De boulevard ligt direct aan het hotel, super!’ Playa de las Américas staat bekend om de lange, gezellige boulevard en is de grootste badplaats van Tenerife. De boulevard ligt aan het strand waar je overdag heerlijk kunt zonnen op een ligbedje. ‘s Avonds komt deze bruisende stad tot leven en geniet je van live-muziek in een van de vele restaurants.

Tot rust komen in een heerlijk hotel in Tenerife? Ga dan naar Hotel Best Jacaranda in Costa Adeje. Hier is altijd wel een ligbedje vrij bij de mooie zwembaden en ook het strand is prachtig. Daarnaast is het hotel een goede uitvalsbasis om de rest van het eiland te verkennen. Gust schrijft hierover: ‘Huur een auto om eropuit te trekken. Dan krijg je ook nog eens gratis parkeergelegenheid in de ondergrondse garage van het hotel. Heel handig!’ Costa Adeje ligt in het zuiden van het eiland. Het is een populaire badplaats met een gezellig centrum.

Wil je er echt even tussenuit? Kies voor een rustig en kleinschalig hotel op Tenerife. Aparthotel Hovima Panorama ligt in Costa Adeje en heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding volgens vakantiegangers. Reviewer Sintineke was enthousiast over haar verblijf hier: ‘Heerlijk ontbijt buffet en diner buffet, iedere dag iets anders. Zeer vriendelijk personeel van schoonmakers tot receptie. Mooie ligging, op zeer korte afstand van winkelcentra, strand en eetgelegenheden. Bij de receptie een afgesloten ruimte om je koffer in bewaring te geven. Je kan zelfs nog een baddoek krijgen om nog even te douchen voor je huiswaarts keert. Ik kan geen minpunten bedenken’.

Zie jij jezelf al dobberen aan de kust van Tenerife? Kies jouw favoriete hotel op Tenerife en vertrek!

Bekijk alle accommodaties

hotels Tenerife

We hebben een aantal aanbieders voor Tenerife voor je op een rij gezet:

Karins Choice

Reviews over accommodaties in Tenerife

Voor herhaling vatbaar

Thijs Van Gimst,
    25-4-2019

Goed verblijf goed eten dicht bij boulevard, zijn 2x geweest gewoon goede prijs/kwaliteit

Gereisd met partner in april 2019

Uitstekend en aanbevolen

Hans,
    24-4-2019

Prima hotel aan de boulevard. Gerenoveerde schone, maar wat gehorige, kamers. op dit niveau zou een gratis koelkastje en kluis inclusief moeten zijn. Vriendelijke efficiente medewerkers, zeer uitgebreide buffetten. Alleen de ontbijt koffievoorziening kan veel beter, trage machines met oploskoffie; helaas geen bonen. Verse jus d'orange.

Gereisd met partner in april 2019

Fantastich

Gerda Van Der klok,
    24-4-2019

We gaan hier al 3jaar naar toe dit jaar ook weer het eten en verblijf is goed omgeving ook je kan heerlijk wandelen over de boulevar buren in de straat gaan er ook Steeds naar toe maar een ander hotel het bevalt ons goed

Gereisd met partner in december 2018

We gaan zeker nog eens

MONIQUE DEBEFFE,
    24-4-2019

Kies een kamer met uitzicht op zee.

Gereisd met partner in november 2018

In 1 woord geweldig!

Marianne Hultermans,
    24-4-2019

Best Tenerife is een geweldig hotel. Hele goede all Inclusive formule. Cocktails kun je bijvoorbeeld krijgen tegen een kleine bijbetaling. Kamer langer vasthouden hoeft niet wat je mag gratis een doucheruimte hebben voor een half uur. Personeel brengt je in de eetzaal keurig naar een vrij tafeltje. Eten is heel gevarieerd en lekker. Voor elk wat wils en iedere dag een ander thema. 5 minuutjes lopen en je zit aan de boulevard. Er zijn voldoende ligbedjes. Er is wel een strand in de buurt, ongeveer 10 minuutjes lopen. Kamers worden mooi schoon gehouden. Ik kan dit hotel iedereen aanbevelen.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)