• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Taxco

Reviews over Taxco

• 10Conny14-08-2012

Heelijk plek.

Levendige mooie zilverstad.Je kon tegen een klein bedrag de heuvel op in een VW kever.Bovenaan heel gezellig.We hebben daar gegeten in een restaurant op een mooi terrasde kerk was mooi verlicht.Echt een mooi uitzicht.Ook nog een paar Margaritas gedronken.En daar ook veel gekocht.erg mooi.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Conny20-04-2012

de zilverstad

Taxco is bekend om zijn zilver. Maar het is ook een prachtige stad met oude gebouwen, mooie kerken en leuke pleinen. Je kunt er goed eten en gezellig een terrasje pakken. En natuurlijk mooie sieraden kopen in de vele winkeltjes, wel afdingen hoor!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 1989

• 8Chris 01-02-2011

Pittoresk zilverstadje

Taxco ligt tegen een heuvel en is vooral bekend als 'zilverstad'. Steile straten met kasseien, witte huizen, gezellige pleintjes, mooie panorama's. Een heel stemmige zocalo met talrijke zilverwinkels, bars en restuarants. Heel speciale Santa Priscakerk. Een aangename tussenstop tijdens een trip door Mexico.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 1991

• 10Ingrid05-03-2009

Prachtig zilverstadje!

Taxco is een absolute aanrader! Leuke smalle, hobbelige straatjes, witte huisjes en zilverwinkeltjes in overvloed. Er heerst een gezellige sfeer en her en der mooie uitzichtpunten om over 't stadje te kijken.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2005

• 10Marianne26-01-2009

Een enig stadje!

Taxco is een klein juweel. We hebben genoten van ons verblijf in dit stadje, dat tegen een heuvel aan is gebouwd. De huizen zijn wit, het ziet er prachtig uit. De straatjes, met een soort kinderhoofdjes, zijn steil. Door die straatjes rijden vooral VW-kevertjes, hoofdzakelijk taxi's, die heerlijk pruttelen. Rondom het Zocalo (centrale plein) zijn prachtige winkels vol zilveren voorwerpen en sierraden. De markt is klein, maar prettig. De verkopers zijn niet opdringerig. Kortom, aan geen enkele plaats in Mexico bewaren we zulke goede herinneringen als aan Taxco.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

januari 2009

• 0DBC18-11-2008

Heel mooi

Heel mooie plaats, die niet voor niets op de wereld erfgoedlijst staat. Er is veel te zien, maar het is vooral zilver wat de klok slaat. Ga ook met de kabelbaan van hotel Monte Taxco naar boven en geniet het uitzicht. Verder niet de grotten in de buurt vergeten.

Gereisd met partner in september 2005