Reviews over Tavernelle Val di Pesa

Absolute aanrader voor een bezoek aan Toscane.

Robert de K.,
    7-8-2018

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers met goede airconditioning (een must in de hete maand augustus). Ontbijtbuffet is qua brood wat beperkt, maar verder wel uitgebreid met veel fruit en andere lekkernijen. Prima zwembad waar je heerlijk tot rust kunt komen. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan o.a. Florence en Siena (beide +/- 35 min. rijden). Ook zijn andere leuke plaatsen goed bereikbaar vanwege de ligging aan de snelweg. Absolute aanrader wanneer je van plan bent meerde plaatsen te bezoeken in Toscane.

erg goed Hotel

hans hoekstra,
    3-10-2017

Prima hotel in landelijke omgeving. Goede service. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Veel in het hotel gegeten (goed). Weinig restaurants in de naaste omgeving.

Fijn hotel om toscane te verkennen

Wim en Anita,
    17-8-2017

Gunstig gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel die je ook voorzien van de nodige tips als je op pad gaat. zwembad was ook heel fijn en lekker rustig.

Als je van een rust houd zit je hier goed

Prima Locatie om in Toscane te genieten

Raymond,
    30-7-2016

De locatie van dit complex is perfect. Dicht bij steden en dorpen, met de snelweg(geen tolweg) om de hoek. Voor levensmiddelen in dorp(Coop, niet heel groot maar ok,5min rijden) of grotere plaats Poggibonsi(PAM grote supermarkt, 10 min rijden).

Restaurant complex aardig, 1 malig Pizza matig, zwembad altijd plek. Wel gehorig, vooral de honden op complex. Wij hadden app op begane grond met zowel voorzijde terras met tafel en bank en stoelen, als ook achterzijde terrasje met eettafel en 2 stoelen. Dus altijd zon!! Tafels en stoelen wel delen met andere apps. Appartementen ruim, bedden ok, ook de bedbank, kastruimte voldoende, keuken niet heel compleet maar prima te gebruiken(4pits inductie) geen waterkoker en weinig glazen. TV lokale zenders, geen BVN, wel duitse eurosport. Wifi vaak geen verbinding, overbelast. Prima kluisje in hal. Douche ouderwets met gordijn(plakt tegen je) en geen wc rol houder?! Prima Airco's in beide kamers!! Eindoordeel : Prima uitvalsbasis voor bezoek Toscane!!

Heerlijk hotel in prachtige omgeving

renetepeteet,
    6-9-2015

Prima hotel ! mooie zeer ruime en rustige luxe kamer met groot balkon met prachtig uitzicht op de vallei. Badkamer was ook heel ruim. Alles bovendien zeer schoon. Vriendelijke hulpvaardige mensen bij de receptie en in de bediening. Ook zeker niet opdringerig. Ontbijtbuffet was Prima, ruime keus en alles heerlijk vers. Wij hadden geen halfpension maar hebben wel 2x in het hotel gedineerd. Dit is wat ons betreft niet aan te raden. Het eten is prima, maar het is er erg duur en overal moet je voor bijbetalen. We hebben de rest van de vakantie gegeten bij L’Archibugio in het verderop gelegen dorpje Barberino Val d’Elsa. Prachtige locatie en veel voor weinig. Heerlijke pizza’s en pasta’s. Wij waren hier gemiddeld zo’n 45 euro per avond kwijt tegen bijna 100 euro(!) in het hotel. Wel even reserveren, maar dat doen ze in het hotel wel voor je als je het vraagt. Kortom , we hebben er een geweldige vakantie gehad, zeker een aanrader.