Reviews over Tangier

Geweldig

Zaijnab,
    15-5-2018

Super goed, lekker eten. Vriendelijk personeel en schone kamers

Rustig en gemoedelijk, nabij de luchthaven

Vanderkelen,
    28-10-2017

Ibis budget Tanger ligt een eindje uit het stadscentrum, maar wel nabij de luchthaven. Dat maakt het interessant voor mensen die hier toekomen of vertrekken. Op 100 meter van het hotel bevindt zich een bushalte waar je frequent de bus naar het stadscentrum kan nemen. Het hotel biedt de typische Ibis budget faciliteiten. Eenvoudige maar praktisch ingerichte kamer. Degelijke douche en toilet. Goede isolatie. Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding, goed ontbijt, bewaakte parking.

goede prijs/kwaliteit

marcel,
    17-11-2014

echt een super leuk hotel om een keertje te bezoeken. je gaat in de lobby terug in de tijd maar dat maakt het ook heel leuk.

kamers zijn wat verouderd, maar ja de prijs is er ook naar.

Ontbijt is zeer uitgebreid, helemaal super

Zwembad is prima, badmeester constant aanwezig

Welkom in Marokko

Rene,
    25-11-2013

Groot hotel tegen de stadshelling van Tanger met uitzicht over de haven. Ruime (huis)kamers. Geen lift dus geen aanrader als je slecht te been bent. Aan de rand van de medina. Restaurant sfeervol. Eten prima. Ontbijt karig. Omvangrijk personeelsbestand

Mooie riad

na3m,
    2-10-2013

Mooie riad, kamers beetje aan de kleine kant.

Mooie ligging midden in de medina, eigenaar een beetje uit de hoogte.