We hebben een aantal aanbieders voor Tampere voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tampere voor je op een rij gezet:

Reviews over Tampere

Degelijk en zeer centraal gelegen

Simon,
    15-11-2011

Een comfortabel hotel dat ideaal gelegen is om het centrum van Tampere te bezoeken. Het treinstation is vijf minuten wandelen. Ontbijtbuffet is vrij uitgebreid en alles blijft beschikbaar tot het einde. Personeel is wel vriendelijk maar zonder veel meer.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Veel kleine kinderen maar toch goed verblijf

Mark,
    4-8-2011

Eén nacht in dit hotel verbleven, midden in Tampere met eet-, drink- en uitgaansgelegenheden, winkels en bezienswaardigheden op loopafstand. Kamer op 17e etage, dus met fantastisch uitzicht. Elke etage heeft eigen thema. Airco was prettig want buiten was het warm. Bed prima, badkamer idem. Nachtclub, zwembad en sauna-complex aanwezig maar niet bezocht. Ontbijt was massaal en hysterisch vanwege enorme aantallen kleine kinderen die zelfs hun eigen vermaakruimte hebben. Receptie professioneel. Parkeren kan in de kelder (€ 20 voor 24 uur). Wij betaalden voor deze "comfort"kamer € 109.

Gereisd met partner in juli 2011

netjes maar kleine kamers

Reint,
    8-8-2010

Hotel Cumulus Hameenpuisto is een net hotel, maar onze kamer was erg klein en we hadden een vreselijk uitzicht: daken,muren,schotelantennes en ronkende airco's. Als je aan de voorkant zit, heb je daar echter geen last van. Met je koffers naar het station lopen is een hele klus, maar verder is alles te voet goed te doen. Het personeel is vriendelijk. Controleer wel de minibar bij aankomst! Met de taxi naar het vliegveld kost ongeveer 30 euro.

Gereisd met partner in augustus 2010

Goed hotel, centraal gelegen

Tineke,
    27-12-2009

Cumulus Koskikatu is een prima hotel, mooi centraal gelegen in Tampere. Het is in een zijstraat van de grootste winkelstraat en naast de stroomversnelling.

Gereisd met partner in Sun Dec 27 2009 15:56:58 GMT+0000 (UTC)

mooi gelegen, net hotel, jaren 20 stijl

Martijn,
    1-12-2009

Sokos Hotel Tammer. Net hotel in jaren 20-stijl. De badkamer was recent gerenoveerd. Hotel ligt op een rustige plek in het centrum. Aangepast aan de vliegtijden rijdt er een bus tussen het vliegveld en het treinstation, de bus rijdt er 15 minuten over, vervolgens ben je na 5 minuten lopen in het hotel. In de stad zelf is vanalles te zien, zoals de gezellige oude markthal met allemaal kraampjes. Langs de meren kan je leuk wandelen door het bos.

Gereisd met partner in Fri Nov 27 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)