We hebben een aantal aanbieders voor Tamarindo voor je op een rij gezet:

Reviews over Tamarindo

erg mooi

m+f,
    30-6-2016

mooie en nette kamers! mooi resort,doordat je een strand en meerdere zwembaden hebt kun je zelf lekker afwisselen waar je gaat liggen. massage was goed en vriendelijk personeel. Bij de boulevard kun je lekker eten

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch en een geweldige ervaring

M. Enzlin,
    11-10-2015

El Jardin del eden is echt een goede plek om van te genieten. De gastheren en het personeel zijn fantastisch. Je kan er heerlijk eten. Dan de omgeving is echt geweldig, rustgevend en prachtig tussen de bergen

Gereisd alleenreizend in januari 2015

Pareltje aan het strand

Lindsay,
    4-2-2015

Een hotel om aan te raden! Op wandelafstand van het stadje waardoor je alle rust hebt in het hotel en toch dichtbij het stadje bent. Onze beachfront garden room (kamer 72) was fantastisch! Een kingsize hemelbed met groot raam dat uitkijkt op het strand. Nog een privé terrasje en grasperkje met zonnebedden. Het ontbijt was lekker en verzorgd. Het restaurant was uitmuntend! Het personeel was supervriendelijk. Zwembad ligt in een mooie tuin en zowel zwembad als tuin wordt super onderhouden. Geen negatieve zaken op te noemen.

Gereisd met partner in januari 2015

Geweldig mooie kamer

houben_nicole,
    12-2-2012

Geweldige laatste week gehad in Tamarindo. Mooi en netjes hotel. Aardig personeel. Alleen het eten viel een beetje tegen. Werd veel munt gebruikt. Verder heel schoon zwembad en het wordt goed onderhouden. Af en toe zie je een leguaan op het grasveldje of in de boom bij het zwembad. Dicht bij het strand.

Gereisd met partner in januari 2011

Luxe in topvorm

maria,
    29-10-2011

Prachtige kamer, sfeervolle verlichting, hemelbed, bankstel en koffiemachine. Mooi terras met houten tuinstoelen en zelfs een olielampje. Prachtige tuin compleet met allerlei dieren, vogels, wasberen en apen.

Gereisd met partner in oktober 2011