• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over accommodaties in Tallinn

Goed Hotel net buiten old town

Maikel888, 21-7-2017
    Goed hotel met een goed ontbijt. Neem wel een businessroom, want dat komt wel overeen met een standaard room bij iedere ander hotel. op 5-10 minuutjes lopen in het oude centrum. Kleine fitness van 4x5m, maar niet benoemens waardig. Supermarkt op 3 minuutjes lopen. verder goed hotel

Prima hotel

rtvd, 4-6-2017

Plus: Een prima hotel op ongeveer 10 minuten lopen van het oude centrum. Gratis wifi. De kamers zijn mooi ruim. Prima bedden. Er is zelfs airco. Ook wordt er prima schoon gemaakt. Het ontbijt is prima. Voor ieder wat wils. De receptie is uitermate klantvriendelijk. Prima prijs-kwaliteit verhouding bij ruim vooraf boeken.

Min: In sommige badkamers zijn de douches uitgerust met een gordijntje.

Van harte aanbevolen

René Zwart, 1-11-2016
    Hotel Telegraaf is een uitstekende keuze. Een fraai historisch pand, smaakvol ingericht, zeer vriendelijk, servicegericht en efficiënt personeel, ruime comfortabele kamers (vooral die in het nieuwe deel liggen rustig), spa en zwembad. Het is zeer gunstig gelegen in de oude stad met alle bezienswaardigheden op loopafstand en omringd door leuke koffie/luchtentjes, restaurants en terrassen. Ook op de beste hotels valt altijd wel iets aan te merken, in dit geval zouden wij het niet kunnen bedenken. Het was gewoon top, tot en met de ontbijtbox die voor ons klaar stond omdat wij een zeer vroeg vlucht hadden.

Prima hotel, prima locatie en prima service

GJ, 25-5-2016

Tallinn is een stad die zeer de moeite waard is. Het hotel is gevestigd net buiten de oude stad: je loopt zo die stad in.

Het vier sterren hotel is gevestigd in een oud industrieel project: dit is wonderschoon gerestaureerd en er zijn prima faciliteiten gecreerd zoals een hotelbar, restaurant en fitnessruimte. De hotelkamers zijn schoon en alles is gaaf en netjes verzorgd.

Zowel receptie- als bedieningsmedewerkers zijn jonge mensen die servicegericht zijn en die allemaal goed Engels spreken. Als wij op zondagochtend heel vroeg naar het vliegveld (slechts 4 km, taxi kost 10 euro) moeten, krijgen we desgevraagd een goed ontbijtpakket mee. Alle lof voor dit hotel en haar medewerkers!

Prima plek vlak aan de oude stad.

Sophia , 29-5-2015
    Recentelijk opgeknapt ,we hadden een zeer mooi en grote kamer met een heerlijk bed groot bad in de badkamer alles was keurig schoon.De ligging is ideaal dicht bij de prachtige oude stad.Ik zou het iedereen aanbevelen.
Tallinn scoort een 8,1 uit 10, op basis van 127 reviews