Hotels Taiwan

Reviews over accommodaties in Taiwan

Centraal gelegen hotel

Marcel,
    6-6-2016

Kamers zijn mooi ingericht, maar niet al te groot. Prima bed en badkamer. Vriendelijk personeel. Geen ontbijt, maar broodjeszaak, 7/11 en Starbucks zijn vlakbij. Metro dichtbij. Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Taipei. Hotel ligt een beetje verscholen op de 3e verdieping van het gebouw.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig uitzicht vanaf het balkon.

Marcel,
    6-6-2016

Ligt midden in de theevelden. Eenvoudig maar zeer schoon hotel. Voor 200 TWD kun je 's avonds mee eten. Wel lokaal voedsel maar erg lekker. Dochter van de eigenaar nam ons 's avonds mee op night safary om vuurvliegjes te kijken. Eigenaar trakteerde op thee van eigen land. Warm welkom. Inkijkje in het lokale leven.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi traditioneel Taiwanees hotel bij Xitou

Elly ,
    21-9-2011

Op de weg naar Xitou Nature education area ( bamboe bos ) vonden wij enkele km. voor het park dit aparte hotel. Vanaf de enige doorgaande weg ligt het re- vd weg. De naam is echter alleen in het chinees aangeduid. ( zie foto's)

Geheel in hout afgewerkt, mooie traditioneel aandoende kamers, met uitzicht op de bergen. Nette badkamer met ligbad.

Restaurant: staat bekend om zijn traditionele Taiwanse maaltijden. Zowel voor dinner als het ontbijt. Dus wil je echt iets van Taiwan zien en proeven, dan is dit een aanrader. Menukaart in het chinees. We hadden geen idee wat we hebben gegeten,maar het was erg lekker.

Tip: Xitou is een erg mooi park. De wandelpaden zijn wel in een heuvelachtig gebied,maar erg leuk om te doen. Trek hier minimaal een hele dag voor uit. (dus 2 nachten aan te raden ) De parkwachters vroegen aan ons hoe wij dit gebied hadden ontdekt, omdat er blijkbaar weinig tot geen westerse toeristen komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Centraal gelegen in Kaohsiung centrum

Elly ,
    31-8-2011

Hotel ligt op 800 mtr. van MRT Central Park ( Exit 2, daarna linksaf ) Buitenzijde hotel & lobby zien er sfeervol uit.

We hadden een nette kamer met 2 dubbele bedden, nette badkamer met bad en aparte douche.

Ontbijt: Geen buffet, maar alle gasten krijgen 's morgens een standaard ontbijt geserveerd. - wentelteefje, wat salade,stukje fruit, een dessert, - en keuze uit koffie of thee of een vruchtensap. - Eigenlijk precies genoeg.

Tip: Nightmarket is bijna om de hoek
    Veel winkels in de directe omgeving van het hotel Als je daar nog niet genoeg van kunt krijgen, ga dan naar de Dreammall dit is een vd grotere malls. MRT halte R6 Kaisuan + gratis pendelbusje.

Ook leuk: een tochtje met Gushan Ferry naar eilandje Cijin, via MRT Sizihwan 01 = oranje MRT lijn. Neem onderweg één vd beroemde schrapijsjes met heerlijk vers fruit .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

In een woord: schitterend!

Mirelle,
    23-10-2010

Het hotel behoort tot de keten Small Luxury hotels. Het is dus een klein hotel maar zeer persoonlijke service en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel is schitterend gelegen aan het meer. De kamers zijn zeer ruim en luxe, bijna suites te noemen. Ruim kingsizebed, ruime zithoek, groot bureau, jacuzzi met aparte doucheruimte, gecomputeriseerde toiletbril, eigen koffieboonmachine, tv wandmeubel met flatscreen, teveel om op te noemen. Er zijn weinig restaurants in de buurt maar het vijf gangen diner in het hotel is uitstekend. Vlakbij is een bushalte om de nabijgelegen tempels te bezoeken, maar je kunt ook vlakbij fiets of scooter huren. Voor het hotel kun je per boot het meer over. Aboslute weelde!

Gereisd met partner in september 2010