Reviews over accommodaties in Taiwan

Romantisch art deco hotel

Marianne,
    10-3-2018

We zaten in comfortabele kamer met een Japans toilet (verwarmde bril,lekker). Het ontbijtbuffet was uitgebreid, van yoghurt,muesli en omeletjes met worst tot dim sum en het hele hotel is ingericht in art deco. In de buurt van het hotel zitten lekkere lokale restaurants en even verder op staat een spectaculaire tempel. Wij zijn op eigen gelegenheid van het vliegveld gekomen na aankoop van een Easycard.

Eigenlijk geen minpunten.

Goed hotel als je op de airport moet zijn

marcel_vdbrink,
    19-5-2016

Vervoer naar de stad duurt 40 min met de taxi. (TWD 1000), maar je kunt ook met de shuttle bus naar de high speed train station en vanaf daar met de trein.

Er is een gratis shuttle bus naar het vliegveld elke 30 min.

Kom hier vaker

benvenuto,
    17-5-2015

Is een prettig hotel. Heb er verschillende geprobeerd. Kon hier toch steeds terug. Voortreffelijk ontbijt en een paar ontzettend goede restaurants.

Hotel in de Tarokokloof met veel faciliteiten

Annelies,
    9-5-2015

We troffen het niet met het weer, bewolkt en af en toe regen. Het ontvangst was vriendelijk en behulpzaam. Huurauto kon in de garage. Onze rustig gelegen standaard kamer had uitzicht op een binnenterrein. Twee goede queen-size bedden. Royale badkamer met separate douche en bad. Grote flatscreen tv. Dagelijks fruit en flesjes mineraal water t.b.v. thee en koffie. Waterkoker. Zowel ontbijt als dinerbuffet zijn van goede kwaliteit en voor ieder genoeg keuze. Helaas geen gebruik kunnen maken van het fraai gelegen zwembad op het dak met mooi uitzicht en ligbedden. Ernaast waren een aantal jacuzzi's. Badlakens en badjassen daar tot ieders beschikking. Hotel biedt ook geregeld een muziekavond en film aan in het hotel. Vanwege de ligging van het hotel is de prijs aan de hoge kant. Enig minpuntje is de grondgeur die je af en toe ruikt.

Mooiste hotel van de rondreis

ale,
    8-1-2015

Alles is tiptop in orde. Heel ruime kamers met veel voorzieningen.

Mooie ligging. Vriendelijke bediening. Maaltijden zijn overdadig.