Hotels Taiwan

Reviews over accommodaties in Taiwan

Romantisch art deco hotel

Marianne,
    10-3-2018

We zaten in comfortabele kamer met een Japans toilet (verwarmde bril,lekker). Het ontbijtbuffet was uitgebreid, van yoghurt,muesli en omeletjes met worst tot dim sum en het hele hotel is ingericht in art deco. In de buurt van het hotel zitten lekkere lokale restaurants en even verder op staat een spectaculaire tempel. Wij zijn op eigen gelegenheid van het vliegveld gekomen na aankoop van een Easycard. Eigenlijk geen minpunten.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel in de Tarokokloof met veel faciliteiten

Annelies,
    9-5-2015

We troffen het niet met het weer, bewolkt en af en toe regen. Het ontvangst was vriendelijk en behulpzaam. Huurauto kon in de garage. Onze rustig gelegen standaard kamer had uitzicht op een binnenterrein. Twee goede queen-size bedden. Royale badkamer met separate douche en bad. Grote flatscreen tv. Dagelijks fruit en flesjes mineraal water t.b.v. thee en koffie. Waterkoker. Zowel ontbijt als dinerbuffet zijn van goede kwaliteit en voor ieder genoeg keuze. Helaas geen gebruik kunnen maken van het fraai gelegen zwembad op het dak met mooi uitzicht en ligbedden. Ernaast waren een aantal jacuzzi's. Badlakens en badjassen daar tot ieders beschikking. Hotel biedt ook geregeld een muziekavond en film aan in het hotel. Vanwege de ligging van het hotel is de prijs aan de hoge kant. Enig minpuntje is de grondgeur die je af en toe ruikt.

Gereisd met partner in maart 2015

Mooiste hotel van de rondreis

ale,
    8-1-2015

Alles is tiptop in orde. Heel ruime kamers met veel voorzieningen. Mooie ligging. Vriendelijke bediening. Maaltijden zijn overdadig.

Gereisd met vrienden in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel!

Errna,
    1-12-2013

Halverwege onze rondreis naar Taiwan was het heerlijk relaxen in dit hotel. Er was van alles te doen voor de kinderen, speelhal, 2 zwembaden(binnen en buiten) en een privestrand bij het hotel. En nog nooit hebben we zo'n uitgebreid ontbijtbuffet gezien! zelfs de barbecue stond 's morgens al aan. Kamers waren prima, wij hadden een familie kamer voor 5 personen met een eigen balkon. het is wel een erg groot hotel en daardoor niet heel rustig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Heerlijk relaxen in dit hotel

Elly ,
    11-9-2013

In de zomer van 2011 verbleven we ook in dit hotel. Deze zomer kozen we weer voor dit hotel vanwege de faciliteiten.

In april bied het hotel diverse package aan tegen een redelijk tarief. je kunt dan vouchers kopen,en reserveren voor de zomer voor bijv; Kamer met gorge view,incl ontbijt en keuze uit westers buffet of chinees a la carte.

Het westerse buffet heeft een uitgebreide keuze. Men kiest uit een hoofdgerecht, hierna kun je onbeperkt kiezen uit het buffet. Alles van prima kwaliteit.

Tevens hebben we 1 avond a la carte gegeten. Hier zit je lekker rustig, heb je meer privacy,en het eten is heerlijk.

's avonds lekker relaxen op een loungebed bij het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013