Hotels Taiwan

Reviews over accommodaties in Taiwan

Kom hier vaker

benvenuto,
    17-5-2015

Is een prettig hotel. Heb er verschillende geprobeerd. Kon hier toch steeds terug. Voortreffelijk ontbijt en een paar ontzettend goede restaurants.

Gereisd zakelijk in Wed May 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Value for money

Lex,
    5-9-2013

Prettig zakenhotel centraal gelegen in Hsinchu

Gereisd zakelijk in september 2013

Prachtig hotel!

Antoinette,
    17-2-2013

Als afsluiting van onze Taiwanrondreis verbleven wij 3 dagen in Kenting na een busreis van drie uur vanuit Tainan. Prachtige tuinen met zwembad, daar hadden we best wat vaker willen zijn, maar wij hadden net een regenweer. Spa is prijzig maar wel heel mooi. Verder viel er in het hotel niet veel te beleven. S avonds gezellige night market.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

keurig resort

Mirelle,
    24-9-2010

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het hotel ligt aan een klein stukje privestrand, heeft een mooi aangelegde tuin met papegaaien en zwembaden. De spa is aan te bevelen. De superior room is ruim en comfortabel en groot balkon met ligstoelen. Nadeel is de eetzaal (niet stijlvol en veel kinderen). 's Avonds is er vlakbij een leuke nightmarket en dichtbij hotel klein winkelcentrumpje met Starbucks. Duikscholen in de buurt en ook scooter rental mogelijkheden.

Gereisd met partner in september 2010

Niks mis mee!

Mirelle,
    24-9-2010

Voldoet aan de verwachtingen van een grote keten hotel. Alles is perfect geregeld. De sfeer is eerder zakelijk dan persoonlijk. De superior room is ruime en schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed. Het hotel ligt dichtbij het treinstation en dichtbij de bushalte en op loopafstand van het centrum van Tainan. Het hotel is intern verbonden met een shopping mall, waar zich ook een Mc en een Starbucks bevinden.

Gereisd met partner in september 2010