Taba (Taba Heights)

We hebben een aantal aanbieders voor Taba (Taba Heights) voor je op een rij gezet:

hotels Taba (Taba Heights)

Reviews over Taba (Taba Heights)

super vakantie .

H. Wolfs,
    16-3-2018

geweldig verblijf, niet toeristisch. de kamelen lopen hier vrij op straat zonder begeleiding en gaan zelf weer terug richting woestijn en /of familie, mogelijkheden om te duiken, naar jordanie te gaan dit ong een uurtje met de boot wij deden het aks excursie naar Petra. Alles top geregeld, Ook israel is per excursie goed te doen. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen , niets was te veel. Wij hebben drg genoten van dit stukje voor ons onbekent egypte

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijk tot rust komen

Maurice,
    24-6-2014

Prima hotel om lekker rustig op het mooie strand te liggen. Het snorkelen voor het hotel valt tegen.

Gereisd met partner in juni 2009

bijna perfect

flootje2002,
    17-2-2014

We hebben al veel club med gedaan, één van de beste. Op alle vlak uitmuntend. Mooi dorp met veel groen en bloemen. Groot privé strand. GO enthousiast. Chef de village (Jeremy Gonzalez) en zijn team top. Eten, hapjes, dranken, allemaal super. Mini club mooie faciliteiten en goeie GO. Na 1 week zelfde feeling als 2 weken vakantie elders.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Zeker doen!

Ilonka,
    28-11-2013

Voor de 2e keer hier in mei 2012. De service is uitstekend, zodra ze merken dat je een Europeaan bent. Je kunt dan gratis in het 'Rus vrije' a la carte restaurant de heerlijkste dingen aanwijzen die ter plaatse voor je bereid worden. Geef ze een extraatje en ze rennen helemaal voor je. Kamers prima schoon, wij kregen gratis upgrade naar family suite. Voor het hotel een prachtig huisrif. Taba heeft als voordeel dat je centraal zit voor het maken van tripjes. Een excursie Dahab / Sinai is goed te doen, was ook leuk voor de kids. Blue hole is een super ervaring, net als de stilte van de woestijn en het zitten op een kameel. Ook naar Jeruzalem is het goed te doen. Wel een lange dag, maar de kans om te drijven in de dode zee of vol ongeloof te ervaren hoe het is in Palestijns Bethlehem is heel bijzonder.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

een goedn hotel voor zijn geld

CP,
    16-10-2013

een ideaal plaats om naar jeruzalem te gaan in israel ,maar anders is er daar niets te zien ,alleen soldaten .

Gereisd met partner in augustus 2007