We hebben een aantal aanbieders voor Syros voor je op een rij gezet:

hotels Syros

We hebben een aantal aanbieders voor Syros voor je op een rij gezet:

Reviews over Syros

fantastich hotel met een heerlijk ontbijt

Yvonne,
    26-3-2017

Mooi, rustig kleinschalig hotel in een kleine badplaats Gallisas.

Er zijn een paar kleine restaurants in de directe omgeving.

De plaats om te shoppen, flaneren, te eten en uit te gaan is Ermoupolis, de hoofdstad van Syros, 7 km verderop. Bus stopt op 50 m.

Dit is het echte Griekenland, geen bingo, geen piet patat of broodje kroket.

Nog weinig buitenlandse toeristen, maar vooral Grieken van het vasteland of uit het buitenland.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Super 100% Perfecte locatie

Ton Heesakkers,
    17-9-2016

Echt the place to be. Geweldige aardige mensen , te gek zwembad en perfecte kamers en prima uitgebreid ontbijt

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk hotel

PQS,
    29-7-2015

Het begon al goed met een gratis pick up van de ferry haven waar de eigenaresse ons ophaalde. Het is niet een erg lange rit en het is de moeite om tijdens het verblijf nog een terug te gaan naar Ermopoulis, een erg leuke stad, maar het wordt pas na 21:00 uur echt gezellig, daarvoor is het erg rustig. Het Benois is een prachtig hotel, zeer goed verzorgde schone kamers, met een prachtige moderne badkamer. Het ontbijt in het hotel is goed, je kunt lekker buiten zitten, er zijn tafels binnen en buiten opgemaakt. Er is voldoende keus uit verschillende broodsoorten, gebak, zoet en hartig beleg, fruit, komkommer noem maar op. Koffie van Douwe Egberts.... Het hotel ligt tegenover het strand en aan het begin van de straat met taverne's en barretjes. Er is verder geen restaurant in het hotel, maar voor een heerlijke espresso of wat anders is er een kleine bar, er is ook service aan het zwembad. We hebben echt genoten van ons verblijf! Kortom, een heerlijk hotel om bij te komen!l

Gereisd met partner in juli 2015

Syros niet zo bekend maar...

eric_van_acker,
    17-9-2014

Het Dolphin Bay is een aangename verrassing: zowel ligging als service level zijn prima. Vlotte busverbinding naar de hoofdstad Ermoupoli. Groot zwembad al biedt de kalme golf (langzaam aflopend strand) evenzeer mogelijkheid tot zwemmen.

Gereisd met partner in september 2014

wat een uitzicht !

Don Blankestijn,
    5-7-2014

Zo vanaf je balkon naar Mykanos enTinos kunnen kijken, schittererend.

De kamers zijn bijzonder mooi, personeel incl. Nikos, eigenaar, vriendelijk en behulpzaam, zo zou het overal moeten gaan.

Gereisd met partner in juni 2014