• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Sun Peaks

Reviews over Sun Peaks

• 9Martijn23-12-2017

Hope we'll meet again!

Onze vakantie starte vanaf deze plek pas echt! De aankomst, het verblijf de omgeving one spirit.

Na een stroeve start beloofde de naam Sunpeaks veel goeds, zowaar aangekomen laat in de middag was het inchecken en optijd naar bed! De volgende ochtend skyblue boardje huren in de plaatselijke shop onder aan de Piste. First tracks in fresh powder de eerste feel good moments waren een feit! Na een stevige warming up was het tijd voor wat brandstof en waren gauw een fresh tasty sandwich verder. Meermaals dezelfde afdaling gekozen te hebben was het tijd om de andere flank van de bowl te gaan verkennen. On-ver-ge-te-lijk!! De zon was middels zo gedraaid waarop het idee volgde het gebied aan de overzijde van de doorgaande weg op te gaan waarop onze dag compleet werd met veel piste kilometers en werkelijk waar in een playstation achtige omgeving! Tijd voor een pint. "Deze dag zal ik niet gauw vergeten" thanks Sunpeaks thanks

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9heer van Zijtveld09-02-2015

Ruim en mooi ski gebied

Ruim voldoende pistes voor zowel gevorderde als beginner. Ook voldoende mogelijkheden afpiste

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Après ski

Gereisd met partner in januari 2015

• 7Leon 18-07-2014

Redelijk uitgestorven

Prima om hier een nacht te zijn, langer wil je er in de zomer niet zijn of je moet van golfen houden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 6Marianne 07-08-2012

Sun Peaks is heerlijk zonnig in de zomer

Het is opgezet voor de wintersport maar prima uitvalsbasis voor Canada rondreis.

• 8Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving

juli 2012

• 7Erwin28-03-2008

Sun peaks heeft niet veel charme/extra's op de andere skiresorts in de buurt. Wij verbleven hier twee dagen en dat was meer dan genoeg tot te lang. Skigebied is eenvoudig en weinig uitdagend. Voor families misschien wel leuk maar niet voor mensen die meer van een cafe/restaurant houden. Tip: blijf in Big White / Whistler!

• 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 6Skigebied gevorderden
    • 3Après ski

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 8versteeg29-02-2008

pistes zijn prima,.veel mogelijkehden .lekkere tochten zijn mogelijk. jammer dat je een uur moet rijden voor een supermarkt. eigen vervoer in sun peaks is een must.

• 6Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden
    • 2Après ski

Gereisd met familie in februari 2008

• 5Bob Schrage27-06-2006

Omgeving is prachtig in laag berglandschap (ca. 1200 meter). Licht een eind van de bewoonde wereld. In de zomer geen goede veblijfplaats want er is echt niets te doen. Probeert het leuke plaatsje Whistler na te doen maar haalt het daarbij lang niet. Meeste winkels en restaurants zijn schijnbaar gesloten in de zomer. Wel een prima wandelgebied.

• 2Cultuur

Gereisd in juni 2006