hotels in Sun City

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Sun City

Reviews over Sun City

• 7Claude21-04-2013

Onnatuurlijk comlex

Een soort Las Vegas op 2.5 uur rijden van Johannesberg. Reservaat van Pilanesberg zeer dichtbij

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 8Ina van Splunter22-08-2012

las Vegas van Zuid Afrika

heel veel casino's, ook mooie natuur en veel voor kinderen

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Mary16-06-2012

Bezoek vooral Pilanusberg National Park!

Sun City is een schitterende plek met mooie hotels, golf mogelijkheden, gokhallen, maar vooral de schitterende natuur en wilde beesten in Pilanesberg. Sun City is de perfecte uitvalsbasis voor bijvoorbeeld een nachtsafari in het park. Van het uitgaansleven hebben we geen gebruik gemaakt omdat de kinderen toen nog erg klein waren. Qua cultuur valt er weinig te beleven in Sun City. Het is een "vakantieparadijs".

• 7Sfeer in stad

december 2003

• 9heidi12-06-2012

Indrukwekkend mooi

Sun City is een heel mooi vakantieoord. Er werd een paradijselijke sfeer gecreëerd.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Jurek 12-06-2012

Bardzo mi się podobało.

Byłem tam w celach służbowych w ubiegłym roku w lecie. Jest to bardzo ciekawe, wielokulturowe państwo. Chyba ze wszystkimi dogadać się można po angielsku, jest to tam jeden z ! 11 ! języków urzędowych. Śliczne krajobrazy, dzika przyroda, roślinność. tam jest przepięknie. W tym roku powracam tam tym razem na wakacje. Cudownie, a i centrum bardzo ładne. Niestety w wielu częściach miasto bardzo ubogie, chyba nawet 5 milionów ludzi jest nosicielem HIV !! Wspaniała rożnorodność kultur.

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in april 2011

• 8Johan27-09-2011

Valley of the waves

Middenin de bergen " Las Vegas" in het klein. Casino's, mooie hotels en een zwemparadijs. Het is maar twee uurtje rijden vanaf Johannesburg. Doen..

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2011

• 10Simon en Janneke10-02-2010

Pure Luxe

Een schitterend park. Na een lange rondreis door zuidelijk Afrika even tot rust komen in Sun City. Het ziet er allemaal prachtig uit. De zwembaden zijn super. Toch had ik geen goed gevoel bij Sun City (puur persoonlijk). Heb je net weken door Afrika gereisd en heel wat armoede gezien kom je in een ultra luxe resort wat net het tegenovergestelde is: Decadente luxe. Maar Het blijft een schitterend park.

• 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2000

• 9Joke28-08-2006

Leuk park waar plezier maken en vermaakt worden hoog in het vaandel staan. Je hoeft je hier geen minuut te vervelen en mocht je ergens in het park even zitten te niksen dan zal er zeker iemand aan je vragen of het wel goed met je gaat en ze je misschien ergens mee kunnen helpen.

• 8Cultuur

Gereisd met familie in juni 2006

• 10Maurice15-03-2005

Wij komen hier al de laatste 20jaar onze jaarlijkse kerst en nieuwjaar vieren, dit is ons 2e huis, verblijven hier ook voor 2 wkn in The Palace, wij hebben het zien bouwen en voorheen in The Cascades Hotel gezeten. Het hotel (Palace) is schitterend, het personeel zeer vriendelijk, iedereen kent ons, het management veranderd wel, maar dat geeft niet, het eten is heel goed, de restaurants exclusief, zwembaden zeer mooi, tegenwoordig is er veel entertainment, zoals allerlei watersporten, boogschieten, fietsen, ballonvaren, safaritochten, klei-duif schieten, casino's. Wanneer je in de buurt zou zijn van Sun City, is het een must om het een keertje te zien.

• 9Cultuur

Gereisd in maart 2005

• 10Monno01-10-2004

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben maar het heeft nog steeds een onvergetelijke indruk als ik er aan terug denk. Alles is even mooi en indrukwekkend, personeel is zeer gedienstig en het eten voortreffelijk. Als het financieel kan, want het is wel duur, dan ga ik nog wel een keer deze kant op.

• 10Cultuur

Gereisd in oktober 2004