Sorteren

Reviews over Sukošan

goed

mevrouw van Wanrooy
    18-10-2011

goede accomodatie voor onze groep, prima plek voor een aantal dagen

Op loofafstand van zee

Saami
    11-9-2010

Afgelopen zomer in dit pension verbleven. Wij hebben 1,5u gezocht naar dit pension omdat we 1 bushalte te vroeg uitgestapt waren. Perfecte ligging tegenover het strand. Wij hadden vooraf gereserveerd, de eigenaar deed alleen erg moeilijk m.b.t. betalen vanwege de wisselkoers; hij wilde liever in euro's betaald worden. 's Ochtends simpel maar lekker ontbijt. Grote, ruime kamers en eigen douche en toilet. Wij hadden een balkon met uitzicht op zee.

Super-hotel

Hanneke
    10-9-2009

Een superhotel wat ons betreft! Alles was goed: de kamer was ruim, schoon, netjes, we hadden een mooi ruim balkon met uitzicht op zee, het personeel was oprecht vriendelijk en behulpzaam, we hebben er heerlijk geluncht en ook 's avonds erg lekker gegeten (waarbij een keer de vis aan ons tafeltje werd gefileerd), het hotel was netjes en ruim, maar zeker niet massaal. Verse ingredienten tijdens het eten. Goed ontbijt met o.a. vers fruit en een gekookt eitje. Hotel ligt aan zee (20 meter afstand) en heeft eigen kiezelstrandje met strandbedden waar je als gast gratis gebruik van kan maken. Stukje verderop is een zandstrandje, dus je kan kiezen... Internet tegen betaling. Wij waren erg enthousiast over het hotel! Een aanrader wat ons betreft. We moeten toegeven dat we de omgeving niet heel goed hebben bekeken, omdat het hotel voor ons even een plek was om te rusten tijdens onze autovakantie. Wat we wel weten is dat er op loopafstand een klein haventje was, wat winkeltjes en een supermarktje