Sorteren

Reviews over Sukhothai

Prachtig resort met lekker zwembad

christa
    2-8-2016

Het resort is een prachtig aangelegde tuin, met ruime kamers. Wij hadden 2 kamers met tussendeur, ideaal met de kinderen. Samen, maar ook privacy. Goed wifi en heerlijk zwembad met ondiepe kinder gedeelte. Het is heel gunstig gelegen ten opzichte van de ruines, maar weinig eettentjes in de buurt. Maar eten bij het hotel is prima. Ook met kinderen (patatjes, kipnuggets, spagetti en fruit)Een tuktuk bestel je bij de receptie, want die komen niet vaak langs. Kinderen fietsen hebben ze niet, maar tegen over het park verhuren ze die wel.30bath pwr fiets per dag. De voetmassage, werd uitgebreid met nekmassage en duurde in totaal 1 uur. Heerlijk. Wij hebben voor 10 uur onze was afgegeven en om 16 uur alkes weer schoonben gestreken terug. Tas vol voor maar 580 bath. Airco in de kamer qas goed te regelen. Echt een aanrader dit hotel.

Een absolute aanrader !

Gaby
    28-8-2015

Het Ruean Thai Hotel met slechts 30 kamers ligt in New Sukhothai, op 3 minuten rijden van het busstation van Sukhothai of een wandeling van een kwartiertje.

Geweldige, vriendelijke en uiterst behulpzame eigenaars en medewerkers

Het hotel is eigenlijk een grote houten woning vol antiek en prachtige materialen. Het beschikt over een buitenzwembad (uit de zon) en restaurant. Ontbijt is eenvoudig; de andere maaltijden zeer lekker. Gratis internet.

Verschillende soorten comfortabele kamers met badkamer; rond het zwembad.

Gratis fietsen om de omgeving verkennen. Er is een excursiebalie en wasserette

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Een absolute aanrader

Geweldig

kirsten
    25-8-2015

Perfecte ligging overal in de buurt, super zwembad en heerlijk (goedkoop) eten!

Zeer rustige omgeving op goed locatie

Yvonne
    5-4-2014

Een heerlijke guesthouse om 10 minuten fietsen van het historisch park Sukhothai. Fietsen te huur voor 50 bath per dag en vriendelijk personeel.

Charmante kamers opgetrokken uit hout met een kingsize (hard) hemelbed met klamboe. Ruime badkamer, alles goed schoon en onderhouden.

Het enige minpunt: Wij hadden een kamer op de 1e verdieping en toen wij de schuifdeuren opende naar wat wij dachten een terras, bleek hier helemaal niets te zijn, terwijl je zo de deuren uit zo kunnen stappen in het niets. Dit vonden wij wel gevaarlijk met bijvoorbeeld jongere kinderen.

Verder niets dan goeds over deze guesthouse. Een zwembad erbij en het was perfect geweest.

Verrassende plek !

Evelien
    10-2-2014

Dit hotel was een verrassing voor ons, tenmidden in het groen, deze zeer charmante cottages. Dit ligt ietsje verder van het park en de restaurantjes maar wij hebben dat avontuurlijk opgelost met het fietsverhuur net naast het hotel. Sportief !