• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Sukau

Reviews over Sukau

• 9Desiree22-07-2010

sukau

sukau als plaats stelt niets voor, een klein dorpje aan de riveri. De omgeving, de jungle is geweldig!

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2010

• 9K. de Man25-01-2008

Langs de rivier in Sukau, gelegen in de jungle van Sabah, vind je verschillende lodges. Je kunt er de jungle intrekken over land, maar ook erg leuk zijn de zogenaamde riviersafari's. Tijdens deze boottochtjes vaar je over de grote rivier maar ook door de zijriviertjes en zie je vele diersoorten: makaken, neusapen, reuzehagedissen, olifanten, ontelbaar veel vogelsoorten, slangen .. en ga zo maar door. ook heb je de mogelijkheid om een nachtsafari te doen .. we zagen weer andere vogels, natuurlijk aapjes en een krokodil! Voor natuurliefhebbers is Sukau een heerlijke locatie! Ons verblijfadres was de Sukau Rainforest Lodge en die verdient toch wel een speciale vermelding. Kundig personeel die boeiend vertellen over de jungle en haar gevaren en pracht, heerlijk eten, goede kamers en gezellige sfeer! En 's nachts stonden er ineens olifanten in de tuin .. heel stil hebben we staan kijken ..

• 2Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in september 2007

• 7Ingrid van der Kruijssen22-12-2007

Veel dieren en natuur.Voor de rest is er niks!!!! Wel een prachtige omgeving voor wie van natuur houdt. Mooie zonsopkomst en -ondergangen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur