hotels in Stuttgart

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Stuttgart

Reviews over Stuttgart

• 8Arno08-08-2019

Leuke oude stad

Prachtig park (paleistuinen)van 11 km waar je een stuk door heen loopt naar t hostel. Je kunt ook makkelijk met de u-bahn 1of 2 haltes naar hauptbahnhof.

• 9Zorg voor natuur

januari 2019

• 9Christian Patulla14-07-2018

Stuttgart

Eine vielfälltige, schöne und tolle Stadt. Immer eine Reise wert.

• 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2018

• 9Demi07-01-2018

Wilde nooit weggaan

Heel mooi. Het landschap in het zuiden van Duitsland is adembenemend bij daglicht en om er van te smelten bij het vuurwerk op de tijd van oud en nieuw. Reizen met de trein is niet zo overzichtelijk als in Nederlands maar de mensen in Duitsland waren geweldig en aardig en iedereen wilde helpen. Om eerlijk te zijn ben ik een minder grote fan van Duits eten maar ik heb zover nog niks uitgespuugd. Het zuiden van Duitsland: zeker een aanrader

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Alleen gereisd in december 2017

• 8Ad van der Aa09-09-2016

Leuke stad, volop bezienswaardigheden en winkels.

Stuttgart is een mooie stad om een paar dagen te bezoeken. Bij de VVV een stadsplattegrond gehaald en een leuke wandeling gemaakt waarbij we veel bezienswaardigheden hebben bekeken. Het is ook een heel drukke stad met ontzettend veel winkels. Stuttgart was bij ons niet bekend maar we hebben geen spijt van ons bezoek aan deze hele leuke stad. Het is zeker een aanrader om deze stad te bezoeken.

• 8Cultuur
    • 7Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2016

• 9Louis22-07-2016

Geweldige ervaring.

Stuttgart is een adembenemende provincie hoofdstad van Baden-Württemberg en telt ruim 600.000 inwoners. Drie enorm grote parken liggen als een soort van hoefijzer om de stad. De stad zelf ligt in een dal. Vanaf de heuvels hebben je prachtige vergezichten op de groene stad. Maak een wandeltocht en kijk vanaf de "Karlhöhe" en vanuit "Höhenpark Killesberg" (o.a. flamingo's en prachtige bloemen) op de stad. Loop door het "Rosensteinpark", bezoek de "Johanneskirche am Feuersee" en het "Städtisches Lapidarium" (prachtige beeldentuin). Een bezoek aan de "Stuttgarter Markthalle" met levensmiddelen op de begane grond en woninginrichting op de eerste verdieping is de moeite waard. Paleizen in overvloed. "Schloss Solitude" met een mooi vergezicht op de stad.Het "Residenzschloss Ludwigsburg", "Schloss Favorite", "Seeschloss Monrepos" en "das Bärenschlössle im Stuttgarter Rotwildpark", alles in Stuttgart en directe omgeving. ( De meesten in Ludwigsburg, 12 kilometer vanaf Stuttgart, gemakkelijk en betaalbaar bereikbaar met openbaar vervoer of eigen auto. Ook het Mercedes Museum is de moeite van het bezoeken waard.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Barbara Mau02-05-2016

gerne wieder das Hotel Si-Suites

Stuttgart ist immer eine Reise wert wir kommen gerne wieder zu einem Musicalbesuch mit Übernachtung Auszeit ist sehr zu empfehlen Preis/ Leistungsangebot stimmt

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2016

• 8Rinus25-04-2016

Stad heeft veel te bieden

Stuttgart is de hoofdstad van het Bundesland Baden-Württemberg en is gelegen in een dalketel aan de oever van de rivier de Neckar, hoewel de stad niet echt bekend staat als een toeristische trekpleister, heeft de stad de bezoeker veel te bieden. Zo zijn er een aantal gerenommeerde musea, enkele fraaie parken en een aantal fraaie historische monumenten, tel daar bij op de mooie heuvelachtige omgeving met tal van vakwerkstadjes, dan is een bezoek aan deze stad zeer lonend. Een nadeel is echter wel de verkeerssituatie in de stad, in de spitsuren is er nauwelijks een doorkomen aan en overal zijn opgebroken wegen die de situatie in de toekomst moeten verbeteren.. In het centrum zijn overal voldoende parkeergarages.

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2016

• 7Zürcher29-03-2016

Traum zum shoppen

Zum shoppen ein Paradies für jedermann :) Wer eine gute Massage wünscht, ist bei "Jasmin" an der richtigen Adresse: Top Preis/Leistungsverhältnis mit schöner angenehmen Athmosphäre

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Wilhelm05-08-2015

Mooie vergezichten op de stad

Ik was hier een dagje voor zaken. Met het rijden naar de stad werd ik binnendoor gestuurd. Maar dit resulteerde wel tot prachtige gezichten op de stad die een stuk lager ligt.

• 9Omgeving

Zakelijk gereisd in augustus 2015

• 9Heinz Berger02-10-2014

Kleine Auszeit

Schöne Kombinationsmöglichkeit mit z.B. einem Weihnachtsmarktbummel oder dem Outletcenter.l

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur