Stromberg / Schweppenhausen

We hebben een aantal aanbieders voor Stromberg / Schweppenhausen voor je op een rij gezet:

Reviews over Stromberg / Schweppenhausen

Heerlijk hotel

Wendy,
    12-8-2014

Mooi en groot hotel, direct naast de golfbaan. Kamers goed schoon en het eten is heerlijk! Heerlijke plek om een paar dagen bij te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

goed hotel

Evi,
    1-6-2014

Luxe hotel, mooie ruime kamer, al hadden wij een kamer op de hoogste verdieping, met alleen een veluxraam en een klein raampje er naast, zodat wij zo goed als geen buitenzicht hadden, maar alles in orde en zeer proper. Heel vriendelijk personeel. Het ontbijt : fantastisch. Avondeten viel wat tegen. Buffetvorm, maar toch, vooral voor het hoofdgerecht, weinig keuze, en het vlees was enkel "saignant", wat niet voor iedereen in de smaak viel. Soep en desserts waren super. Doordat het hotel volgeboekt was, was er iets te weinig plaats op de parking en moesten verschillende auto's op straat parkeren.

Gereisd met partner in mei 2014

Zeer Mooi Hotel

Martijn,
    24-3-2014

Ik ben zeer tevreden. Een echt aanrader voor Golfliefhebbers.

Gereisd alleenreizend in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

top prficiat betr kan nie

geert van der sluis,
    28-1-2011

goede keuken en top bedienig bar geweldig service personeel zeer bekwaam en vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in november 2010

Perfect hotel. Prachtige kamers, uitst. service

Hans Nelissen,
    20-7-2010

Stromberg is perfect georganiseerd en heeft een uitstekende service. Uitstekende kamers, vriendelijk personeel en afwisselend a la carte en buffet. Alles krijgt een ruime voldoende. Gaan we zeker nogmaals heen.

Gereisd met partner in Sun Jun 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)