Strengen am Arlberg

hotels in Strengen am Arlberg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Strengen am Arlberg

Reviews over Strengen am Arlberg

• 9Herman07-02-2014

Zeker weer!

Heerlijke authentieke sfeer op een rustige en mooie locatie!

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2012

• 6Janny Eijkelenboom28-12-2013

Prijs maakt afstand oké

Strengen heeft geen eigen skigebied, dus onze beoordeling geldt het skigebied van Sankt Anton am Arlberg. De regiobus brengt je in een half uur van Strengen naar Sankt Anton. Dit reisje naar de pistes is acceptabel, omdat het hotel prima is en veel minder kost dan een hotel in Sankt Anton zelf. Je kunt ook met eigen auto heen en weer reizen, maar het parkeren in Sankt Anton is niet gratis. De bus zet je vlakbij de lift af. De auto moet vaak verder weg geparkeerd worden.

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in december 2013

• 7Limmer Elke06-01-2013

Strengen - abseits vom Pistentrubel

der Ort Strengen ist sehr ruhig, Skigebiet St. Anton bzw. div. Skigebiete im Paznauntal gut mit PKW erreichbar, dort auch entsprechend Aprés-Ski-Angebot

• 8Omgeving
    • 8Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 5Après ski

december 2012

• 7H Kelder25-08-2005

voor wie niet in het drukke en dure St. Anton wil zitten is Strengen een goed alternatief. Met de gratis skibus ben je snel in st. Anton. De autowegweg die door het benedengedeelte van Strengen raast zal in de winter van 05-06 omgeleid zijn door een tunnel. Wij zaten in Gasthof Post en hadden een prima kamer, eenvoudig maar goed eten en een zeer vriendelijke eigenaar. Kortom: als je niet op apres-ski, drukdoenerij en dure drankjes wacht, ga dan lekker naar Strengen. in Strengen zelf zijn overigens geen pistes!

• 7Sfeer in stad
    • 5Skigebied beginners