hotels Stirling

Reviews over Stirling

Mooie locatie met heerlijk diner, ontbijt slecht

Marleen,
    7-1-2018

Heerlijk diner en avondbediening erg vriendelijk.

Ontbijt was erg slecht. Bediening erg onaardig.

Mooie ligging hotel

Matras slecht

Gereisd met partner in januari 2018

Prima kindvriendelijk hotel voor kort verblijf

Fam de Klein,
    25-8-2016

Zoals de andere hotels van de Premier Inn-keten een prima hotel met prettige kamers, goede bedden, en alle basisvoorzieningen voor een kort verblijf. Wij boekten een familiekamer, dan worden er 2 goede extra bedden geplaatst in een tweepersoonskamer. Die zijn daar ruim genoeg voor. Er is een receptie met vriendelijk personeel, maar er zijn geen verdere voorzieningen. Naast het hotel ligt een restaurant waar het ontbijt kan worden gebruikt. We hebben daar ook 's avonds gegeten. Zowel het ontbijt als het diner was uitstekend en vriendelijk geprijsd. Bij het restaurant was een kinderhoek en een speeltuintje. Ligging langs de snelweg, met de auto ben je in 5 tot 15 minuten bij alle toeristische punten in Stirling en het is een goed uitval punt voor andere locaties.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Gemoedelijke sfeer

Jelley B,
    3-8-2012

prima hotel, gezellige sfeer, op loopafstand van het centrum van Stirling, vlakbij het historische Bannockburnfield.

Eten was goed, mijn dochter en ik zijn vegetariër en we hebben nog nooit zo'n goede kart gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Aardig hotel, vriendelijk personeel

moeder en dochter,
    18-3-2012

Het hotel was netjes, schoon. Eten was goed. De bus naar het centrum stopt voor het hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Top

Renee van Dooren,
    19-6-2011

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, goed eten, mooie en nette kamers!

Gereisd met vrienden in juni 2011