We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Verborgen juweeltje

Ilona,
    15-4-2019

Schoon, super vriendelijk personeel. De lekkerste cappuchino van Rome was te krijgen... . . in dit hotel. Super centraal gelegen, genoeg restaurantjes in de buurt. Een echte aanrader in het enorme aanbod van hotels in deze stad. Als we nog eens terug gaan naar Rome, dan is dit weer ons hotel.

Gereisd met partner in januari 2019

Simpel, schoon, prima voor een stedentrip.

Kim,
    7-4-2019

Prima kamer: goed bed, prima badkamer, maar verwacht geen luxe. Het is wel schoon. Ontbijt was simpel, maar er was wel keuze in verschillende zoetige hapjes (taart/cake), beleg en brood. Geen warm ontbijt. De ligging is goed, je bent binnen 5 minuten bij het grootste metrostation van Rome (termini), maar zelfs met de voet kom je makkelijk bij de belangrijkste trekpleisters van Rome (alleen vaticaan is wat ver weg). Vaticaanstad is eigenlijk het enige wat wij met de metro hebben gedaan, de rest hebben we gelopen.

Gereisd met partner in februari 2018

Gewoon doen, het is erg goed!

M,
    6-4-2019

Heerlijk verblijf in Rome in hotel Napoleon. Personeel allemaal erg vriendelijk en bieden fantastische service. Bij de receptie is iedereen bereid je te helpen met tips en verzorgen van metrokaartje, taxi, vinden van goede restaurants, bezienswaardigheden. Restaurant kleine kaart maar eten van goede kwaliteit. Op vrijdag en dinsdag avond een cocktail en wijnproeverij aangeboden door de eigenaar dhr. Cioce. Ontbijt uitgebreid en uitstekend. Op bestelling verse jus en cappucino. Prijs kwaliteit helemaal goed. Wij hadden een mooie kamer, schoon, goede badkamer met bidet. Je loopt het hotel uit en kunt meteen de trap af naar de metro. Op loopafstand Colloseum, Forum Romanum, Santa Maria Magiore en station Termini. Kortom echt een goed hotel voor een stedentrip. Wij waren hier voor de tweede keer

Gereisd met partner in maart 2019

Rome, fantastisch

Nicole Jacobs,
    28-3-2019

Leuke stad Rome.. hotel is prima, niet heel bijzonder. Ligt aan de rand van het centrum. Met de metro voor de deur zijn de bezienswaardigheden gemakkelijk te bereiken. Weinig leuke restaurantjes in de buurt. ( of we hebben ze niet gevonden)

Gereisd met partner in maart 2019

Uitstekend hotel !!

Roel de,
    27-3-2019

Prima hotel! Kamers zijn niet al te groot, maar goed te doen en heel belangrijk.....schoon!!. We zaten aan de achterkant, dus erg rustig, Goed geslapen. Badkamer is oké. Ontbijt is niks mis mee, erg uitgebreid. Bestel bij het ontbijt een heerlijke cappuccino, wordt aan tafel gebracht. Ga ook naar de wijnavond {gratis wijn en lekkere hapjes} die door de eigenaar wordt georganiseerd. Hij komt ook aan je tafeltje een praatje maken, maar beslist geen verkooppraatje. De metro stopt letterlijk voor de deur van het hotel. Van daaruit kun je alle kanten op. Lopend is het ook goed te doen. Vanuit het hotel gelijk linksaf alsmaar rechtdoor en je bent binnen 20 min. bij het Colosseum. Van daaruit is eigenlijk alles op loopafstand te bereiken. Rome is één openluchtmuseum. Pas op voor zakkenrollers en voor verkopers die je van alles aan willen smeren Geen handje geven, want voor dat je het weet heb je een armbandje om je pols en moet je betalen!

Gereisd met vrienden in maart 2019