• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip hotels Detmold

Reviews over Detmold

• 8Helmo03-08-2020

Leuke plaats, zeer schoon, leuke restaurants

Leuke plaats, zeer schoon, leuke restaurants en veel winkels.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Linda03-06-2017

In een woord: fantastisch!

Detmold is zeker de moeite waard om te bezoeken. Ik kan het iedereen aanraden! De omgeving is zeer mooi en je kunt daar goed winkelen. Alleen wat een minpuntje was, is dat we daar niet makkelijk een parkeerplaats konden vinden. Leverde veel stress op... Maar voor de rest is het een leuk plaatsje.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Bart Rutges28-02-2017

Echt lief oud Residenz-stadje

Wij waren juni 2016 twee dagen in Detmold. Het stadje is ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer naar Detmold gaan en dan voor een hele week. In een Ferienwohnung in de Altstadt. Het portret van prins Bernhard in het slot mogen ze van ons verwijderen. Of laten hangen als dartbord.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Madeleine-C215-01-2017

Gezellige oude binnenstad

Detmold ligt in een prachtige omgeving en heeft een gezellig mooi centrum. Je kan hier goed shoppen en de historische gebouwen en vakwerkhuizen zijn prachtig. Het mooie kasteel achter de drukke winkelstraat en het gezellige marktplein met de mark en vele eetgelegenheden. Kijk ook eens in de kleine zijstraatjes want ook daar is veel mooi te zien. Er zijn hier aan aantal musea en buiten het centrum is een openluchtmuseum, een adelaarsuitkijktoren en natuurlijk het Hermann Monument. Als je dit alles wilt bekijken ben je wel een dag kwijt maar het is de moeite waard..

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8jcfase29-08-2014

Leuke kleine stad met historie

Leuke stad om een dagje te bezoeken. Veel historie, oa het slot middenin de stad, maar ook veel vakwerkhuizen. Eromheen een aantal toeristusche attracties zoals het Hermanndenkmal

• 7Sfeer in stad

augustus 2014

• 7ida10-08-2012

Rustige mooie stad

Aantal interessante toeristische attracties, zoals het kasteel van de Lippes en het Hermanndenkmal. Leuke winkelstad met veel terrasjes. Goed te bereiken met openbaar vervoer.

augustus 2012

• 8Jan 07-08-2012

Leuke plaats met een mooi kasteel

Een mooie stad met enorm veel vakwerkhuizen, de een is nog mooier dan de andere. Maak beslist een wandeling door het stadje.Een aanrader is om het kasteel te bezoeken, alleen is het jammer dat je daar geen foto's mag maken. Na het vele lopen zijn er diverse terrassen waar je iets kan eten of drinken.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10albert17-01-2010

stadtbesichtigung

sehr schön vorallem der markt und die museen,auch die landschaft ist wunderschön zum spazieren gehen und zum rad fahren

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving

januari 2010

• 9Mirjam26-12-2009

Leuk sfeervol winkelen

We sliepen zelf in Nieheim en wilden het Hermanssdenkmal zien. Daarna besloten we om even een kijkje te nemen in het centrum van Detmold. Dit verraste ons. Leuk, gezellig en best groot winkelcentrum waar je behoorlijk goed kunt shoppen!

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Herman Wijting03-08-2009

Rustige plaat met typische duitse uitstraling

Detmolder weissbier; Hermanns Denkmal, Teutoburgerwald, vakwerkhuisjes, een mooi slot. Je vindt het allemaal in Detmold. Op familiebezoek geweest. Heerlijk gewandeld en genoten van de enorme rust LIP voor Lippe wordt hier gelezen als "langsam ist prima" en dat is wat hier aan de orde is. Prima wandel en fietsomgeving. Lijkt me ook in de winter leuk als er sneeuw ligt. Daar moet je een beetje geluk mee hebben

Alleen gereisd in augustus 2009

10 van de 12 reviews gezien