Chennai (Madras)

hotels in Chennai (Madras)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip hotels Chennai (Madras)

Reviews over Chennai (Madras)

• 4Isabelle17-01-2016

sla over

Chennai is een drukke en hectische stad met weinig bezienswaardigheden. Strand is vies, weinig leuke eettentjes, veel verkeer, veel vervuiling. Dus sla het gerust over bij een rondreis door zuid india.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 4Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 2Stranden

Gereisd met partner in januari 2016

• 8givago19-05-2015

Grote stad

Chennai is de hoofdstad van de Indiase deelstaat Tamil Nadu en op 4 na de grootste stad van het land.Er zijn verschillende tempels,de st.Thomas kathedraal (deze zou de beenderen van de apostel Thomas bevatten),het Madras museum en een 13 km lang mooi strand.

• 9Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Ingmar12-06-2013

Geweldige ervaring

Ik heb een geweldige ervaring gehad in India, in Chennai. Het kan er ontzettend heet worden. De mensen zijn heel vriendelijk. Je ziet er de meest wonderbaarlijke dingen. Kinderen poepen op straat, krottenwijken, maar ook een mooie beboste omgeving. Hier zie je het echte leven, zoals het is.

• 9Cultuur

Alleen gereisd in februari 2008

• 7Paul18-02-2013

te groot

Madras of Chennai is te groot om op enkele dagen te ontdekken. Het doet me denken aan Bangkok. Veel verkeer, lawaai, drukte en gevaar (als gevolg van het verkeer). Dit in combinatie met de warmte en de vochtigheid maken dat Chennai niet mijn favoriete stad is. Verder naar het zuiden in Matrimandir (Puducherry) en het Rock Fort in Tiruchirappalli is meer te zien van de (zuid) Indische cultuur

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 1999

• 4ronald henrich05-01-2012

indiase steden zijn niet mooi

wel vriendelijke mensen op straat

• 7Cultuur
    • 4Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 4Stranden

Gereisd met partner in december 2011

• 7cleo07-11-2010

grote plek met eigen cultuur

chennai is heel anders dan delhi, toch iets minder armoede, veel grote gebouwen, grote wegen en wat een strand.. een van de breedste van de wereld, en zo blauw! alleen westers eten en heel indisch!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8Jan en Christien25-02-2010

Apostel Thomas

Kom je met de trein vanuit Mumbai, hou er dan rekening mee dat er vaak en lang vertraging is op het spoornet. We kwamen dan ook zo laat aan, dat we nauwelijks iets van de stad konden zien. In de Sint Thomas Basiliek zou volgens de overlevering de apostel Thomas begraven liggen.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Henk Pals22-06-2009

Fantastische rondreis

Rondreis gemaakt van 23 dagen, 11 hotels gehad, Van Chennai naar Cochin. Veel gezien

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur