Sorteren

Reviews over Ste. Maxime

Een verademing aan de Côte d'Azur! Betaalbaar

Leon janssen
    16-2-2018

Klantvriendelijk goede "press-lei stung"!!!!

goed hotel kom zeker nog eens terug

erik
    18-7-2016

goede prijs kwaliteits verhouding

Prima hotelletje voor je geld.

sliedregtr
    7-5-2016

Le Chardon blue is een gezellig hotelletje, schoon en vriendelijk personeel. 300 meter van het strand en ongeveer even ver van de restaurants.

Erg mooi

Kirza westerhof
    3-8-2015

Hotel erg mooi gelegen, vlakbij t zandstrand, maar heeft zelf ook twee mooie zwembaden, dus je hoeft niet perse weg. Mooie ruime kamers, die op een prachtige tuin uitkijken. Voor Franse begrippen een prima ontbijt. Diner ook erg lekker. Het is er erg rustig, dus moest de kinderen wel manen om niet te druk te doen in t zwembad. Maar al met al een heel fijn verblijf gehad.

Culinair hoogstaand

Jean
    23-7-2014

Mooi en proper zwembad. Tuin en aansluitend botanisch park als achtergrond, die de verbinding vormt met de kust. Kamer middelmatig, inderdaad geen koelkastje.Uitgebreid buffetontbijt. Diner culinair absoluut hoogstaand. Alsof je elke avond in een uitstekend restaurant dineerde. Met telkens keuze tussen diverse voorgerechten, hoofdgerechten, vis, vlees, vegetarisch. Met kaas en bijkomend dessert (niet of kaas of dessert zoals vaak in hotels). Kwaliteit, smaakvol en mooi gepresenteerd. Tweemaal in de week barbecue (middelmatig) samen met een koud buffet met een overvloed aan koude groentenbereidingen, marinades, zalm, desserts enz. Het hotel is niet goedkoop, maar dit komt mede door de algemene duurte aan de Azurenkust. Samengevat, het hotel voldeed zeker aan onze verwachtingen. Toch een paar minpunten. De onervarenheid van sommige jonge personeelsleden bij het opdienen, het bijhouden van de wijn. En de rekening van de dranken klopte op het einde helemaal niet. Goed nakijken.