We hebben een aantal aanbieders voor Staufen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Staufen voor je op een rij gezet:

Reviews over Staufen

Gastvrij mooi onderkomen in een mooie omgeving

dobermannvriend,
    18-8-2015

Op doorreis vanuit Italië en op het laatste moment geboekt. Gastvrije ontvangst en ondanks dat onze kamer nog niet in gereedheid was werd er alles aangedaan dit zsm in orde te maken. Het eten in de avond was verrukkelijk en het ontbijt meer dan compleet. Enige minpuntje, we hadden de bovenste familiekamer in het bijgebouw (Goethe) en het was daar echt heel warm. Het dorpje is geweldig, we gaan hier zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Staufen is topromantiek

Peter den Haring, Tijdgeest Magazine,
    12-9-2013

Het maakt niet uit of je in Staufen in een tophotel zit of op de uitstekende camping bij het zwembad, alles is heerlijke Zuidduitse romantiek. Ons hotel was prima. Verder mooie huizen, vakwerk of aparte gevels, gezellig marktplaatsje, leuke winkels en de ALDI, LIDL enzovoorts, allemaal binnen loopbereik. Bijna buiten het dorp een fraaie ruïne op een net beklimbare heuvel met wijnranken (Reisling) en superuitzicht, avontuur genoeg. En bovendien: je kunt er met gewone fietsen fietsen. Ietsje heuvelig maar geen afzien. En die hobby kun je in het Duitse Schwarzwald eigenlijk nooit goed uitleven als je geen mountainbike hebt.

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuk hotel

gjaltemahenknel,
    17-11-2011

Op doortocht naar Italie, hier de nacht doorgebracht.

Leuk hotel met een goed ontbijt.

Gereisd met partner in september 2010

Leuk landelijk gelegen hotel/ appartementencomplex

Marie- Josee en Bert,
    4-7-2011

Aan de rand van het centrum gelegen boerderij met de faciliteiten van 5 hotelkamers en 3 appartementen. Landelijk gelegen, zoals reeds gezegd, wij hadden een ruim appartement met alle voorzieningen. We zijn er 14 dagen geweest, lekker op onszelf, terwijl de gasten af en aan kwamen, maar niemand had last van de ander. Ruime voortuin met voldoende parkeergelegenheid voor iedereen. Langs en achter het huis ook terrasjes met BBQ en fietsenschuurtje.

Als je van rust en ontspanning houdt is dit een ideale plaats en kunnen we zeker aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2011

Simpel hotel

R. Kaufman,
    25-6-2011

Gewoon een 3 sterren hotel, geen poespas, schone eenvoudige kamers, een goed ontbijt buffet. Het ligt in het centrum van Staufen. Parkeren op het terrein is een ramp, te weinig plaats. Buiten het parkeerterrein is het betaald parkeren.

Gereisd met partner in juni 2011