hotels in Stanzach

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Stanzach

Reviews over Stanzach

• 7Henk18-09-2014

Heel rustig plaatsje.

Het hotel is ons heel goed bevallen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 7Marjon15-03-2012

Stanzach in de winter

Rustig dorpje voor mesnen die niet van drukte houden.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9Jef Peeters23-11-2011

Gemoedelijk en gastvrij skidorpje

Aan te bevelen voor beginners. 2 babyliften en 1 sleeplift.

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10vanvarenbergh10-07-2011

vive stanzach!

et bien celà fais déjà 6 ans que je passe mes vacances à stanzach et je peux vous dire que je découvre chaque année de nouvelles endroits différents! pour moi c'est trop beau et la famille qui m'acceuille fais partie de ma famille maintenant....

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in juli 2010

• 8André21-12-2010

Rust, rust, rust

Stanzach is een rustig dorpje aan de samenvloeiing van de Lech en de Nahmlos. Weinig toeristen en als die er zijn zijn het Vlamingen die uit zijn op "gemütlichkeit". Ideale plaats om te starten met skiën en langlaufen.

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010

• 10Spapens-Thora30-11-2010

Stanzach om nooit te vergeten

Wij gaan reeds 22 jaar naar Stanzach bij "Haus Monika". Zeeeeer vriendelijke mensen. Kamers ruim en zeer net. Ideale plaats om met kindjes op vakantie te gaan. In de omgeving vele mogelijkheden om een prachtige bergwandeling te maken en voor de mensen die van fietsen houden is het zeker een uitdaging om te doen. Tevens kan je er fietsen huren en zijn er verschillende mogelijkheden om u bezig te houden waaronder 's avonds een leuke babbel met alle vakantiegangers die er zijn met Monika en Alfred erbij natuurlijk, die laten dit niet naast hun voorbij gaan. Zijn steeds zeer begaan met hun gasten, helpen waar het kan. Dit is een vakantie dat wij altijd zeker één keer per jaar moeten doen of wij zijn precies niet op vakantie geweest. Op en top de place to be.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

januari 2010

• 8jozef ysebaert06-07-2010

ideaal

Een vrij rustig dorpje met een gezellige struktuur

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Ron en Gerry12-08-2009

Leuk rustig dorpje

Stanzach ligt in het rustige nog niet door het massatoerisme overspoelde Lechtal. Het is een klein dorpje met 400 inwoners. Toch zijn hier nog diverse inkoopmogelijkheden zoals supermarkt, slager, bakker en souvenierwinkel. 3 restaurants. Mooi gelegen dorp aan de Lech. Veel wandelmogelijkheden en mogelijkheden om uitstapjes te maken.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9n.v.t19-07-2008

Altijd super-vakantie.

Ik ga al 19 jaar naar "Haus monika" in Stanzach. We worden er altijd goed onthaald en het is bij wijze van spreken zelfs ons tweede thuis geworden. Het "Zimmerfrei" wordt met veel liefde door de eigenaars onderhouden en ze doen alle moeite om het de gasten naar hun zin te maken. Er zijn ook vele mogelijkheden. Je kan hier fietsen huren, er staat een pingpongtafel en een kickertafel en er is ook een "infrarotcabine" aanwezig in de kelder. In de buurt zijn er enkele meren met stranden, zwembaden, vele berghutten en voor in de winter ook een paar skiliften. Voor grotere gebieden moet je wel even de auto inspringen. Altij d is deze vakantie voor ons geslaagd, ook mede door de prachtige omgeving in het mooie en rustige dorpje "Stanzach".

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met familie in juli 2008

• 9testelmans-boeren22-06-2008

kindvriendelijk,rustig,lieve mensen

wij verblijven altijd bij Haus Monika,goede opvang,lekker ontbijt,medeleven met haar gasten,altijd bereid om het zo aangenaam mogelijk te maken,zééér propere kamers. Is gelegen Stanzach nr 84

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2007