We hebben een aantal aanbieders voor Stade voor je op een rij gezet:

Reviews over Stade

Zeker aan te raden

Mark Herman,
    2-2-2019

Hotel is mooi. Netjes. Goed ontbijt. Bedden wat aan de harde kant. Bediening vriendelijk. Stade is erg mooi. Oud. Autovrij centrum.

Gereisd alleenreizend in januari 2019

mooi schoon hotel. vriendelijk personeel

s van Huizen,
    31-7-2017

geen negatieve dingen.

Het hotel lag aan de rand van Stade. 5 minuutjes lopen van het oude stadsgedeelte. Heel goed ontbijt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooi, netjes, vriendelijk

Mark,
    14-4-2017

Mooie kamers, schoon, goed parkeren. Vriendelijk persooneel. Dicht bij centrum. Alleen een douche met een douchegordijn in 2017???

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Prima hotel, gemoedelijk

Jan,
    18-10-2016

we waren met en groep van 60 mannen, zeer meedenkend personeel, uitstekend, zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Goede kamers (standaard), restaurant ernaast heeft goede kok die weet hoe hij het klasse vlees moet bereiden. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Gebied is nog niet echt toeristisch ontdekt, Stade is een prachtige Hanzestad met mooi oud centrum

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Mooi hotel aan de rand van het centrum.

15-11-2013

Goed gelegen hotel met een rustige ligging aan de rand van het centrum. Alles is makkelijk te voet bereikbaar, de kamer is klein maar schoon en bij het ontbijt was er een zeer ruime keuze.

Gereisd anders in november 2013