Sorteren

hotels St. Vlas (Sveti Vlas)

Reviews over St. Vlas (Sveti Vlas)

super vakantieresort

Benny ponet
    10-5-2018

Mooi resort, goed restaurant

Zeker voor herhaling vatbaar

Tess Voorma
    30-1-2018

Het was een heel mooi land waar mensen niet snel aan denken om op vakantie te gaan. Het hotel was heel mooi aan de nieuwbouw kant, over de andere kant van het hotel hoorde ik minder goede verhalen. Het personeel verstond en sprak nauwelijks engels dus communicatie was lastig. Klachten werden niet meteen behandeld helaas. Het eten was prima, maar elke dag het zelfde dus weinig variatie. Het zwembad was heel mooi en genoeg ligbedjes om plaats op te nemen. Het winkeltje achter de receptie is heel fijn, ze verkochten sigaretten, drinken, koek, snoep en nog wat andere dingen. Erg fijn als je rookt of als je kinderen hebt die een snoepje willen. Ook was err beneden bij het strand een winkeltje met strandspulletjes. Erg handig als je dit niet bij je hebt en allemaal erg goedkoop.

goed en schoon

broertje
    23-9-2017

eten, extra grote kamer, ligging aan de zee alles was zeer schoon.

Goede vakantie!

Smits
    24-8-2015

De accommodatie is ruimopgezet. Er zijn veel kleine zwembaden waardoor de mensen zich over de accommodatie verspreiden. Wij verbleven in een appartement: eigen keuken. Iedere dag gepoetst en schone handdoeken. De tuin is prachtig!

Halfpension betekent alleen eten in het buffetrestaurant van 18.00 - 20.00 uur.

De ligging van de complex was voor ons prima: rustig, mooi strand, Busverbinding naar Sunny Beach is goed! Sunny Beach (15 min). Er rijden regelmatig bussen en de kosten zijn laag.

Besef wel dat 5 sterren in Bulgarije niet overeenkomt met 5 sterren hier in Nederland. De kamer was schoon maar verder heel basic. Het eten in het buffetrestaurant is prima, maar niet heel uitgebreid (niet geschikt voor vegetariërs, door de meeste gerechten zit vlees). Maar de prijs-kwaliteitverhouding is absoluut goed!

Deze accommodatie is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn: het park loopt sterk of naar de zee.