hotels St. Vlas (Sveti Vlas)

Reviews over St. Vlas (Sveti Vlas)

super vakantieresort

Benny ponet,
    10-5-2018

Mooi resort, goed restaurant

Zeker voor herhaling vatbaar

Tess Voorma,
    30-1-2018

Het was een heel mooi land waar mensen niet snel aan denken om op vakantie te gaan. Het hotel was heel mooi aan de nieuwbouw kant, over de andere kant van het hotel hoorde ik minder goede verhalen. Het personeel verstond en sprak nauwelijks engels dus communicatie was lastig. Klachten werden niet meteen behandeld helaas. Het eten was prima, maar elke dag het zelfde dus weinig variatie. Het zwembad was heel mooi en genoeg ligbedjes om plaats op te nemen. Het winkeltje achter de receptie is heel fijn, ze verkochten sigaretten, drinken, koek, snoep en nog wat andere dingen. Erg fijn als je rookt of als je kinderen hebt die een snoepje willen. Ook was err beneden bij het strand een winkeltje met strandspulletjes. Erg handig als je dit niet bij je hebt en allemaal erg goedkoop.

goed en schoon

broertje,
    23-9-2017

eten, extra grote kamer, ligging aan de zee alles was zeer schoon.

Heerlijke vakantie gehad!

Kramer,
    18-9-2017

Wij hebben met ons gezin met drie kinderen een heerlijke vakantie gehad. We zaten in de gerenoveerde familiekamers, die echt heel mooi waren en zeer ruim van opzet. Een mooie inloopdouche met stortdouche, prima bedden, een aparte slaapkamer voor de ouders: echt ideaal!

Het eten daar zaten wat verbeterpunten in (soms wat droog vlees, gekookte groente vrij taai), maar het salade-buffet was daarentegen iedere dag zeer uitgebreid (zowel bij de lunch als het diner). Ten opzichte van eerdere all-in vakanties was het aanbod misschien ook wat minimaal, maar voor onze kinderen was het meer dan prima. De hele dag gratis schepijs te halen, drinken in alle variaties, cake/zoete hapjes rond 16 uur en dan het ontbijt, de lunch en het diner: volstond voor ons prima.

Ook loop je zo naar het naastgelegen dorpje, waar vele winkeltjes en supermarkten (klein en groot) te vinden zijn. Zelf ligt het hotel verder zeer rustig gelegen, maar naar Sunny Beach kan zo met de bus gereisd worden of een huurauto.

Minpuntje waren de ligbedden bij het zwembad (geen matrasje of iets) en bij het strand konden deze zelfs alleen tegen betaling gebruikt worden, maar dat mocht onze pret niet drukken. Wij hebben 11 heerlijke dagen gehad!

Heerlijke vakantie!

Irene,
    9-9-2017

Nette kamers; vooral het gerenoveerde gedeelte! In het niet gerenoveerde gedeelte liep de douche niet lekker door en kraakte het bed, maar ik heb desondanks erg lekker geslapen. Eten was veelal erg lekker gekruid, maar wel lauw. De animatie was heel erg leuk, er was genoeg te doen voor kinderen én volwassenen zoals minidisco, karaoke, beachvolleybal, aquagym, waterpolo, sjoelen, darten en leuke optredens op het podium op het strand. De dames en heren achter de bar waren erg snel, al kon de wachttijd wel wat oplopen als het druk was (vooral 's avonds na het diner) vanwege de vele cocktails die besteld werden. Er is een bushalte voor de deur, voor 4 Leva zit je al in Sunny Beach (€2,-). Ze praten daar wel vooral gebrekkig Engels! De all inclusive is van 8.00 tot 22.30, als je dan nog niet vol zit is er een winkeltje, en een koelkast op de kamer. Het uitzicht over zee is fenomenaal!!!

Ik heb me hier erg goed vermaakt en ben erg tevreden over de vakantie!