hotels in St. Petersburg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels St. Petersburg

Reviews over St. Petersburg

• 7Anita01-05-2014

Beetje saai stadje

Beetje saaie stad, mooie haven en boulevard. Prachtig Dali museum.

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

april 2014

• 8Jacqueline31-12-2012

Toeristisch, dichtbij de stranden

Een gezellige, toeristische stad met een ruime keuze aan restaurants, niet alleen om gezellige te dineren, te lunchen en/of te ontbijten, maar ook om heerlijke maaltijden af te halen.

Ook is St. Petersburg een goede uitvalsbasis voor wie op zoek is naar zon, zand en zee: er zijn veel parelwitte stranden in de buurt. St. Petersburg zelf heeft een leuke pier die een bezoekje ook zeker de moeite waard is.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

juli 2008

• 10Catherine Benoot-D'haveloose12-04-2012

A MUST SEE, prachtig !

St Pete, Florida is een must see ! De beachen maar ook downtown, Beachdrive langs het water. Je hebt er prachtige terrasjes, er is altijd wat te doen, je kan er wandelen op de pier en de pelikanen eten geven. 's Avonds kan je koets tochtjes doen. Het is anders dan gelijk waar in Florida. Meer Europees, gezellig en sjiek. Je kan er heel laat eten op de mooiste terrasjes langs Beachdrive. Er is het nieuwe Dali museum die van de mooiste is ter wereld. Er is veel groen, er is een haven. Je moet er meer dan 1 dag vertoeven. Elke zaterdag morgen is er market, plezant. Ze verkopen er zelfs Belgische wafels.
    Het is VEEL BETER DAN ORLANDO !!!!!! Wij wonen hier in Florida en weten waar we over spreken. Er is zoveel te beleven in Florida, ik kan je gerust laten weten wat the most fun is.

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in januari 2012

• 8jan26-05-2010

strandparadijs

In de buurt van Saint Petersburg zijn er ongelooflijke stranden Het stadje oogt prachtig met een inmens lange en groteske pier waar het krioelt van de pelikanen één van de beste bestemmingen in de regio Tampa Bay

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in februari 2005

• 5Fam v d Heijden21-05-2010

vergane glorie, wel mooi strand

zijn net terug van rondreis en zouden 4 dagen hier blijven.Bij het binnen rijden(vanaf Tampa) kwammen we door wijken waar we liever niet s'avonds zouden willen zijn erg arm en eng sfeertje. Bij het "centrum"viel ons op dat het erg verouderd was en slecht onderhouden, veel pandjes dicht. Wel een mooi lang strand maar flink aan de prijs. Toen ook ons hotel erg tegen viel zijn we doorgegaan(met dank aan de touroperator Meijers weltreizen) naar Napels We komen inmiddels al jaren aan de Mex. kust maar tot nu toe is dit de eerste plaats die ons erg tegen viel

• 5Omgeving
    • 6Sfeer in stad

mei 2010

• 8k.v.d.meer07-06-2008

Prima plaats om langer te verblijven. Bezoek het salvador dali museum.fantasties.!! Tevens kan je een bezoek brengen aan de pier. Ook het het de sote park is aan te bevelen. De stranden aan de golf van mexico zijn Prefect.

Gereisd met familie in mei 2007

• 7Purdy ten Buren22-10-2006

Hartstikke leuke stad, ideaal als uitvalsbasis te gebruiken om de omgeving te verkennnen. Aanraders: Honeymoon Island, Fort de Soto park, museum Salvador Dali (!), restaurant Columbus (op de pier), The Pier Hotel (authentiek, zeer goede service, schoon, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, uniek in uitstraling).

• 9Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in september 2006

• 8klaas23-07-2005

Mooie plaats, goede restaurants, en zeker zeer mooie stranden

• 9Stranden

Gereisd in juli 2005

• 7Connie17-06-2004

Vonden er niet veel aan. Was toen wij er waren geen kat op straat (misschien omdat het veel te warm was...), pier is leuk, maar je bent er snel rond. Wel heel goed Dali-museum.

• 8Cultuur
    • 7Omgeving