St. Martin (Jersey)

hotels in St. Martin (Jersey)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels St. Martin (Jersey)

Reviews over St. Martin (Jersey)

• 8Peter17-08-2010

Prachtig paradijs!

Onlangs hebben wij 2 weken op een camping op Jersey gestaan en wij hebben ons prima vermaakt. Er is veel te doen, we hebben in die 2 weken nog lang niet alles gezien en gedaan. Wij gan zeker nog wel eens terug De mensen daar zijn heel vriendelijk, overal waar je komt. Ze zijn ook zeer behulpzaam. de omgeving is prachtig maar hou er wel rekening mee dat het weer in één keer kan omslaan. Wij hebben overigens maar één dag regen gehad en verder zon met wat bewolking. s'avonds koelt het lekker af maar met een dikke trui of vest is het nog prima uit te houden.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 10Stranden

juli 2010

• 8Jolanda04-08-2009

Verrassend en leuk

Verrassende stranden, ondanks kleine afmeting eiland 9 km bij 5 km zijn er heel veel weggetjes. Wegen zijn erg smal en je mag er max. 60 km rijden. Zijn op camping geweest. Allemaal goed verzorgd en ook uit eten is absoluut niet duur. Al met al een eilandbezoek wat zeker voor herhaling vatbaar is

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

juli 2009

• 8Saskia03-09-2007

Jersey is een leuk eiland waar je makkelijk een week kunt blijven. Er zijn relatief weinig slecht weer trips dus je moet wel hopen op mooi/droog weer. Bij vloed zijn er bijna geen stranden, bij eb des te meer. Voor de mooiste kusten moet je aan de noordkant zijn, voor de mooiste stranden aan de zuidkant. Aanraders zijn de Jersey War Tunnels, Durrel Wildlife Conservation en Morgueil Castle. Er zijn veel bedrijven die excursies en sportactiviteiten organiseren en ook via het Tourist Centre in St. Helier kun je van alles boeken. Jersey is op sommige plekken erg heuvelachtig, houdt daar rekening mee als je wil fietsen. De wegen in het binnenland zijn ook vrij smal dus je moet erg alert zijn tijdens het autorijden. Culinair valt er zeer veel te beleven en profiteer je van de Franse invloeden. Doordat Jersey geen BTW kent is het prijsniveau relatief laag en kun je voor weinig geld heerlijk eten.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur