hotels in St. Märgen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels St. Märgen

Reviews over St. Märgen

• 8Petra Kumps04-09-2020

Fijn dorp in een zeer mooie regio!

Wij verbleven al voor de vierde keer in Sankt-Märgen en telkens ontdekten wij andere mogelijkheden in dit dorp en zijn omgeving. Heel veel wandelmogelijkheden en ook cultuur., bv. in het buurdorp Sankt-Peter. Zeer de moeite waard om te genieten van de natuur in een mooi en rustig kader met veel ontspanningsmogelijkheden, ook voor/met kinderen. Vraag bij een verblijf zeker naar de 'Hochscwarzwaldcard'!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2020

• 5ceustermans eric05-06-2015

rustige plek

Hotel goed alsje de hele dag op uitstap bent rustige omgeving

• 3Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8ineke_bouman21-08-2012

Leuk plaatsje

Een leuk plaatsje om van daaruit diverse uitstapjes te maken in de omgeving naar o.a. het uitzichtspunt bij Feldberg. Ook het stadje Rottweil is een bezoek waard voor wie van oude huizen en uithangborden houd. Villingen heeft oude gebouwen, maar is ook leuk om te winkelen. Gasten krijgen gratis de Hochschwarzwaldkarte waarmee je gratis van diverse faciliteiten (bijv. bij Feldberg) gebruik kunt maken. Op andere plaatsen krijg je korting. Ga in het plaatsje zelf het museum, de kerk en de gebouwen er omheen bezoeken. Diverse restaurants in het centrum.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad