Sorteren

Reviews over St. Johann im Pongau

Zeer tevreden!

K. Paap
    2-10-2018

Keurig hotel, vriendelijk personeel, goed eten. mooie locatie.

Personeel uit Litouwen, Hongarije en Zweden. Engelstalige communicatie gaat veel beter dan in Duits communiceren, maar voor ons was dit wel een bijkomend voordeel!

top hotel !

babsi
    18-9-2018

eer goed hotel,vooral voor gezinnen met kleine kinderen.leuk zwembad,kinderopvang,speelruimte,kinderbuffet,gezellige bar en toffe eigenaars die zelfs mee gaan rodelen,wandelen met fakkels en noem maar op.ruime verzorgde kamers met luxe badkamers,een echte aanrader!!je kunt met de ski-taxi naar de piste of met je eigen auto,gratis parkeren.

Klasse hotel, zeer schoon, super verzorging. Top.

richi
    1-9-2018

Mijn echtgenote en ik waren er eind juni begin juli voor de 3e keer. De gastheer/gastvrouw hebben het samen met hun topteam helemaal in de vingers. Er is op alle details gelet, het is er brandschoon en dat eten is geweldig. Voeg daarbij de persoonlijke aandacht en je moet er naar toe. Het landschap vraagt om rust en bergwandelingen met heerlijke stops bij de diverse Almen.

Geweldige week gehad!

wolter
    31-7-2018

Een week op wintersport geweest, wat een Top hotel zeker 4 sterren waardig. Erg vriendelijk personeel. Onwijs lekker eten, en ook erg afwisselend Italiaanse avond, fonduen, of gewoon het buffet met voldoende vis & vlees.

we zijn er Nu voor de derde keer !!!!!

jens
    27-7-2018

Landhotel Lerch is ons heel goed bevallen.

Goed ontvangst, erg lieve en behulpzame eigenaars.

Hele ruime kamers met uitzicht op de berge !

Het eten is werkelijk super, 4 gangen-menu en als er iets op staat wat je niet echt aanstaat, krijg je wat anders.

Drankjes en ook eten tussen de middag in het hotel niet schrikbarend

duur !

Maar hotel is SUPER !!