hotels St. Johann im Pongau

Reviews over St. Johann im Pongau

Ze hebben nieuw stammgasten

rup,
    25-10-2018

Prachtig uitzicht, in het midden van de bergen, zwembad is geweldig

om 7:00 in de ochtend kun je zwemmen, knuffelig warme verwarmde zwembaden, zeer mooie kamers

geweldige locatie, in de stad slechts 5 minuten, voor excursies ook zeer centraal gelegen, menu's waren de hamer elke dag ...... geweldig ontbijt.

alles wat je hartje begeert .....

Onze kinderen konden ontsnappen aan de konijnen, paarden, katten,

Geiten, cavia's niet langer scheiden, om op te noemen

ook het dagelijkse rijden, duimen omhoog :) Alle medewerkers hebben

Ons zeer vriendelijke en vriendelijke service en veel zorg.

Bedankt "Allen" en speciale dank aan Fam. Lerch!

Ze hebben opnieuw stamgasten gewonnen ........

We spraken met veel gasten tijdens ons verblijf en merkten op, ze waren allemaal

sinds ...... en behoren tot je vele stamgasten, een zeer goed

Referentie voor uw hotel, ga zo door

Zeer tevreden!

K. Paap,
    2-10-2018

Keurig hotel, vriendelijk personeel, goed eten. mooie locatie.

Personeel uit Litouwen, Hongarije en Zweden. Engelstalige communicatie gaat veel beter dan in Duits communiceren, maar voor ons was dit wel een bijkomend voordeel!

top hotel !

babsi,
    18-9-2018

eer goed hotel,vooral voor gezinnen met kleine kinderen.leuk zwembad,kinderopvang,speelruimte,kinderbuffet,gezellige bar en toffe eigenaars die zelfs mee gaan rodelen,wandelen met fakkels en noem maar op.ruime verzorgde kamers met luxe badkamers,een echte aanrader!!je kunt met de ski-taxi naar de piste of met je eigen auto,gratis parkeren.

Klasse hotel, zeer schoon, super verzorging. Top.

richi,
    1-9-2018

Mijn echtgenote en ik waren er eind juni begin juli voor de 3e keer. De gastheer/gastvrouw hebben het samen met hun topteam helemaal in de vingers. Er is op alle details gelet, het is er brandschoon en dat eten is geweldig. Voeg daarbij de persoonlijke aandacht en je moet er naar toe. Het landschap vraagt om rust en bergwandelingen met heerlijke stops bij de diverse Almen.

Best hotel maar zeker geen 9,8 waard.

Anoniem,
    22-8-2018

Gezien het Zoover cijfer gingen wij met hoge verwachtingen naar dit hotel. Helaas viel het erg tegen. De ontvangst was uitermate ongastvrij. Het leek of ze niet op ons gerekend hadden en pas na het overleggen van de boekingsbevestiging kregen we een sleutel. Verder geen enkele uitleg over de faciliteiten ed. Gelukkig zijn wij zelf mans genoeg om eea uit te zoeken, maar we voelden ons niet welkom. Ook verder was het personeel correct, maar niet hartelijk. De kamer was prima m.u.v. de bedbank die uit 3 delen bestond en keihard was. Een top dek matras erop zou uitkomst bieden. Het eten was chaotisch. Verschillende gasten (ook gezinnen) werden tijdens ontbijt en diner bij elkaar aan tafel gezet (ook van verschillende nationaliteiten). De buffetten stonden op meerdere plaatsen krap opgesteld en dus stond je elkaar in de weg. Het ontbijtbuffet werd ook slecht bijgevuld. Het binnenzwembad is alleen een doorgang naar buiten en heel klein.