St. Helier (Jersey)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Helier (Jersey) voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit

hotels St. Helier (Jersey)

Buro Scanbrit

Reviews over St. Helier (Jersey)

Fantasties ,heelveel rust aan zee aardig volk

N.P. Eloise,
    12-8-2017

Zee heerijk mooi uitzicht en rustig mooi eiland en vriendelijk mensen. Het was gewoon heerlijk niks negatief .maar het was in aug.2015 Activiteit als battle of flowers je kan ook fietsen huren beste tijd is juni juli aug. Want er is regenperiode alleen regen niet goed . Een mooi groot hotel aan de zee met haven en dichtbij Elizabeth castlen. Waar je heen kan lopen als water laag is en bij hoog water busboot , ook in centrum .195 kamers en zwembad in het westen van het eiland heb ik ook overnacht naam weet ik niet meer maar daar was gezelig heel veel restourant ook zeekant
    Het is makkelijk met openbaar vervoer . Personeel aardig mijn dochter heeft daar bij Redison 2 jaar gewerkt eerst stage gelopen halve jaar en ik moeder ging vakantie naar haar toe , voor mij was het een heerlijk rust alles lekker dichtbij als je van natuur houdt ideaal

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

personeel doet hun best hotel goed

gaea,
    19-6-2016

Personeel doen hun best en geven een persoonlijk tintje door op een vraag, (opgelost)probleem, eerder gesprek terug te komen. De maaltijden zijn uitstekend. Kamer is aan de kleine kant, badkamer ook, maar groot genoeg. Kamer is benauwd, wat bekend is aangezien er een ventilator in de kast staat. Er is een bushalte naast het hotel, om het uur stopt er een bus. Lopen naar het centrum is snel lopen een kwartier, rustig tot een half uur, weg loopt naar beneden. Als we de keuze uit hotel hadden waren we liever wat dichter bij het centrum geweest.

Gereisd met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel verdient 3 * en een plus

H,
    29-5-2016

Erg prettig hotel, met 3 AA sterren, zou er een + bij willen geven. Service héél goed, koffers worden trap op/af gedragen. Wifi tot op de kamer, thermostaatkraan douche, schakelbare verwarming in badkamer. Bed goed, kamer compact met zeezicht. Verwarmd kleiner buitenzwembad met terras, zwemmen was al goed mogelijk door die verwarming.. Ontbijt en diner is bediend, met echt linnen! Ontbijt kaart met keuzes, ook vegetarisch, wat ook nog buiten de kaart kan. Vroege start is Continental breakfast, wat later begint het Engelse ontbijt. En bij vroeg vertrek wordt je Engelse ontbijt ook nog gewoon geleverd. Dus gewoon echte service 4 Gangen keuzes bij diner. Echt goed eten, met dus opties. Je hoeft geen gevecht aan het buffet aan te gaan. Ligt langs kustweg, met bushalte voor de deur. En heb je geen Engelse ponden uit de automaat kunnen krijgen, de receptie leent je wel geld voor de bus. Service met hoofdletters.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima Hotel

Niek,
    27-5-2016

Goed Hotel met een prima Pub en Restaurant. Mooie schone kamers. Jammer dat er een kluisje ontbreekt in de kamer. Supersnel gratis WifI!

Gereisd met partner in mei 2016

Mooi familiehotel

Harry den Ouden,
    27-5-2015

Een enigszins gedateerd maar schoon hotel met vriendelijke service. De kamers zijn wel gehorig, maar hebben hier geen echte (over)last van gehad. Kamers ruim en voorzien van thee/koffie faciliteit. Ontbijt in buffet vorm en ook mogelijkheid tot bestellen van een Engels ontbijt. Diner bestond uit voor- hoofd- en nagerecht en een kop koffie of thee. Personeel, die belangstelling hebben voor de gast. Eigenaar bood ons zelfs aan om ons naar het vliegveld te brengen zonder hiervoor een vergoeding te willen hebben. Hotel is op loopafstand van het centrum en busstation, dus een prima uitvalsbasis.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015